قدس آنلاین:مسئول كاروان پياده انصار الحسين‌(ع) گفت: كاروان پياده انصار الحسين(ع)، براي پانزدهمين سال مسير مشهد تا كربلاي معلي را با پاي پياده طي خواهد كرد و در همین راستا ثبت نام از متقاضیان را آغاز كرده است.

ثبت نام پانزدهمين كاروان پياده كربلا در مشهد مقدس آغاز شد
به گزارش قدس آنلاین، محمد رجبي در گفت‌وگو با خبرنگار ما گفت: اين كاروان به لطف خدا و مدد اهل بيت(ع)، امسال براي پانزدهمين سال نيز سفر خود را با پياده از مشهد مقدس تا كربلاي معلي طي خواهد كرد و ثبت نام در اين كاروان آغاز شده و تا كنون تعدادي از عاشقان حرم حضرت اباعبد الحسين(ع)، دراين كاروان ثبت نام كرده اند.
وي با بيان اينكه اين كاروان با بدرقه مردم و مسئولان پايتخت معنوي ايران از جوار حرم مطهر امام علي بن موسي الرضا(ع)، سفر خود را با پاي پياده به كربلاي معلي آغازخواهد كرد افزود: اعضاء كاروان پياده انصار الحسين بعد از پيمودن مسير مشهد تا كربلاي معلي پس از حدود دو ماه از مرز شلمچه وارد خاك عراق شده و از آنجا به عتبات عاليات مشرف مي شوند.
رجبي افزود: حركت كاروان پياده انصار الحسين(ع)، تنها يك حركت پياده روي نيست بلكه هدف اصلی حرکت اين کاروان انتقال پیام عاشورا و تبيين قيام حضرت سيد الشهداء(ع) از شهری به شهر دیگر بود.
وي اذعان داشت: این کاروان پس از عبور از شهرهای تربت حیدریه، بجستان، فردوس، طبس، خوروبیابانک، نائین، ورزنه، شهرضا، دهاقان، بروجن، لردگان، ایذه، اهواز، آبادان و خرمشهر به شلمچه خواهد رسيد.
رجبی افزود: هدف از این حرکت و پیاده روی به کربلا صرفا زیارت نبوده است، بلکه این حرکت یک حرکت فرهنگی و معنوی است که احساسات مردم را تحریک می کند و عواطف آنان را نسبت به سید الشهداء(ع) افزایش می دهد.
رجبي خاطرنشان كرد: دوستداران و عاشقان حضرت ابا عبدالله الحسين(ع)، براي ثبت نام در اين كاروان مي توانند به مجتمع حضرت بقيه الله(عج) واقع در شهرك شهيد رجايي مراجعه و يا با شماره تلفن :33712305 تماس بگيرند.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • محمدرضا مندعليزاده IR ۱۸:۵۷ - ۱۳۹۴/۰۸/۰۴
    0 0
    زيارت حرم امام حسين