رئیس مرکز تحقیقات صرع دانشگاه مونستر آلمان گفت: به‌ زودی یک مرکز درمان سرطان در بیمارستان رضوی مشهد احداث می‌شود.

راه‌اندازی مرکز درمان سرطان در بیمارستان رضوی مشهد‌

به گزارش قدس آنلاین و به نقل از پایگاه اطلاع رسانی آستان قدس رضوی، پروفسور علی گرجی در نخستین کنگره سرطان بیمارستان رضوی که در سالن اجتماعات این بیمارستان برگزار شد، با بیان اینکه بیمارستان رضوی دارای پتانسیل‌های بسیار بالایی است اظهار داشت: در این چند ماه اخیر ایده‌های مختلف را جمع‌آوری کرده‌ایم و هم‌اکنون در حال تلاش برای ایجاد یک مرکز درمان بیمارهای سرطانی هستیم.

وی افزود: ما همواره به‌دنبال ایجاد سیستم‌های نوین برای درمان موثر و سریع هموطنان هستیم و در تلاش هستیم تا بتوانیم با ایجاد شرایط مناسب، تمامی درمان‌های پیشرفته جهان را در این بیمارستان ارائه دهیم.

گرجی هدف اصلی از برگزاری این کنگره را گرد‌هم‌آوردن تمامی متخصصان و صاحب‌نظران سرطان عنوان کرد و افزود: برای راه‌اندازی این مرکز به‌تمامی نظرات کارشناسان نیازمند هستیم.

رئیس مرکز تحقیقات صرع دانشگاه مونستر آلمان بیان داشت: این طرح ملی است و قطعا اگر همه با هم متحد و هم نظر شویم خواهیم توانست تا کمی از شدت این معضل در کشور بکاهیم.

وی در پایان با ابراز امیدواری از برگزاری نخستین کنگره سرطان بیمارستان رضوی تاکید داشت: امید است تا تمامی متخصصان و کارشناسان این حوزه بتوانند از مطالب مفیدی که در این کنگره بیان می‌شود نهایت استفاده را ببرند.

 

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.