قدس آنلاین-تبریز: نایب رئیس هیئت مدیره سایپا از راه‌اندازی فاز جدید قطعات خودرو در کلیبر خبر داد و گفت: حمایت از قطعه‌سازان کوچک در دستور کار این شرکت قرار دارد.

راه‌اندازی فاز جدید قطعات خودرو در کلیبر

به گزارش قدس آنلاین از تبریز، معصوم نجفیان در آئین تجلیل از تلاشگران عرصه تولید شهرستان کلیبر در صنعت قطعات خودرو اظهار داشت: به زودی با راه‌اندازی فاز جدید قطعات خودرو در شهرستان کلیبر زمینه برای اشتغال بیش از 200 نفر فراهم می‌شود.

وی توانمندسازی، ارتقاء فرهنگ سازمانی و ارتقاء تکنولوژی صنایع قطعات تولید خودرو را برای افزایش بهره‌وری و ارتقاء تولید مهم ارزیابی کرد و بر تلاش دست اندرکاران و مدیران بخش خصوص فعال در تولید قطعات خودرو برای ارتقاء کیفی و کمی تولیداتشان تأکید کرد و افزود: این شرکت‌ها باید برای پایدار ماندن و افزایش سفارشات تولید خود به فکر درآمدهای خارج از مجموعه سایپا باشند.

نجفیان، با اشاره به رقابت اساسی در بازار تولید قطعات خودرو گفت: موسسه و شرکتی موفق دراین بازار رقابت خواهد بود که تولیدات خود را با کیفیت و استانداردهای لازم تطبیق داده و بازاریابی مناسب را انجام دهد.

نایب رئیس هیئت مدیره سایپا و مدیرعامل شرکت سازه گستر این مجموعه بزرگ خودروسازی کشور تأکید کرد و گفت: حمایت از قطعه‌سازان کوچک در دستور کار این شرکت قرار دارد و این سازندگان به عنوان حلقه‌های زنجیره‌ای در تأمین قطعات این شرکت تأثیر گذارند و در این زمینه به علت ورود محصولات جدید در ارتقاء تکنولوژی و ماشین‌آلات قطعه‌سازان تلاش کنیم.

عضو هیئت مدیره گروه خودروسازی سایپا افزود: برای قطعه‌سازان با عنوان شرکای تجاری الگویی جدید با توزیع کار تعریف می‌شود تا تأثیرگذاری لازم در زنجیره تأمین فراهم شود.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.