صدقی: شنبه شب در برابر مالاگا خط حمله رویایی بارسلونا متشکل از نیمار، مسی و سوارس که فصل گذشته ۱۲۲ گل برای تیم به ثمر رسانده بود، بار دیگر به میادین برگشت.

 بازگشت خط حمله ۱۲۲ گله بارسلونا

اگرچه مسی و نیمار و سوارس در جام گمبر مقابل رم که با برتری سه بر صفر بارسلونا همراه بود، در زمین حضور داشته و نمایش خوبی ارایه کرده بودند، ولی مبتلا شدن نیمار به بیماری اوریون، او را برای مدتی از همراهی تیم منع کرده بود.

او سوپرجام اروپا مقابل سویا را از دست داد و در دو بازی رفت و برگشت فینال سوپرجام اسپانیا هم غایب بود. نیمار دوران نقاهتش را سپری کرده و شنبه در ترکیب اصلی تیم برابر مالاگا در هفته دوم لالیگا به میدان رفت.

 برای لوئیس انریکه که در ابتدای فصل با مصدومان زیادی در تیمش روبرو بود، حضور نیمار درترکیب اصلی خبر خوبی است. او خیلی خوب به ارزشهای خط حمله سه نفره اش آگاه است و فینال برلین نشان داد که این سه نفر قادر به انجام چه کارهایی هستند.

سوارس، گل دوم و نیمار، گل سوم فینال چمپیونزلیگ را مقابل یووه به ثمررسانده و این سه نفر در مجموع در فصل گذشته 122 بار دروازه حریفان را فرو ریخته بودند.

 ضمن اینکه سوارس تا پایان ماه اکتبر به دلیل محرومیتی که فیفا در جام جهانی برای او درنظر گرفته بود، اجازه بازی کردن برای تیم را نداشت. دراین ترکیب سه نفره، مسی اصلی ترین نقش را ایفا می‌کند. او 58 گل در فصل قبل به ثمر رسانده که 43 گل در لالیگا، پنج گل درجام حذفی و 10 گل در چمپیونزلیگ به ثمر رسیدند.

نیمار هم 39 گل شامل 22 گل در لالیگا، هفت گل در جام حذفی و 10 گل دیگر درلیگ قهرمانان درون دروازه حریفان جای داد.

سوارس هم در اولین فصل حضورش در بارسا 25 گل شامل 16 گل در لالیگا، دو گل در جام حذفی و هفت گل در چمپیونزلیگ به ثمر رساند.

خط حمله سه نفره لوئیس انریکه به میادین بازگشته و هدف اصلی آنها شکستن رکورد 122 گل فصل گذشته خواهد بود.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.