حسین پورحسین: مدتی است، پارکبانان شرکت الیت به رانندگانی که در مناطق مجاز حاشیه خیابان پارک می‌کنند و از گذشته مبلغی را بدهکارند یادآور می‌شوند که ...

 هیچ ارتباطی بین مأموران راهنمایی و رانندگی  و پارکبانان الیت نیست

 در صورت پرداخت نکردن بدهی خود، پلیس جرایم سنگینی برای آنها در نظر می‌گیرد و گاه، رانندگانی را که حدود 2 تا 3 هزار تومان بدهی قبلی دارند، تهدید به جریمه‌های بالای 20 هزار تومان می‌کنند.

در این خصوص رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی خراسان رضوی به خبرنگار ما گفت: پلیس راهور هیچ‌گونه جریمه‌ای را برای خودروهایی که در محل‌های مجاز پارک کنند در نظر نمی‌گیرد و پارکبانان الیت حق جریمه کردن افراد و یا هدایت خودرو را به مکان دیگر ندارند.

سرهنگ گرایلی افزود: پلیس راهور تنها خودروهای پارک شده در مکانهای غیرمجاز را که با تابلوهای راهنمایی و رانندگی مشخص شده جریمه می‌کند و هیچ ارتباطی بین پلیس و پارکبانان وجود ندارد و پارکبانان تحت هیچ شرایطی اجازه تهدید به جریمه بدهکاران الیت از سوی پلیس راهور را ندارند.

وی در مورد اینکه در صورت عدم پرداخت هزینه پارک چه جریمه‌ای تعلق می‌گیرد، اظهار داشت: هیچ‌کدام از مأمورین پلیس کارت خوان به همراه ندارند که مشخص کند، هر خودرو به چه میزان بدهی دارد. چنانچه شرکت الیت شکایت کند و رقم بدهی هم در حد بالایی باشد، جریمه‌ای 20 هزار تومانی به آن خودرو تعلق خواهد گرفت و در رقم‌های زیر 10 هزار تومان پلیس ورود پیدا نمی‌کند.

 

مخاطبان گرامی!

لطفاً نظرات خود را در خصوص این مطلب  به شماره 300072305 پیامک کنید.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.