اخبار ويژه /ماجرای بیلبورد سفارت ایران‌ چیست؟

ماجرای بیلبورد سفارت ایران‌ چیست؟

جام نیوز: چند روز پیش در شبکه‌های اجتماعی عکس بیلبوردی روی یک ساختمان پنج‌طبقه در مرکز تل‌‌آویو منتشر شد که روی آن نوشته بود: «بزودی در این محل افتتاح می‌شود: سفارت ایران در اسراییل»! گفته می شود که راز این بیلبورد و اهداف تبلیغاتی آن آشکار شده و این مسأله بخشی از تبلیغات فیلم جدید ضدایرانی است که به زودی در تل آویو اکران می‌شود.

 

قاضی پرونده‌های جنجالی بازنشسته شد

تسنیم: سیامک مدیرخراسانی، قاضی شعبه ۷۶ دادگاه کیفری استان تهران بعد از ۳۴ سال خدمت در دستگاه قضایی بازنشسته شد. این قاضی باسابقه دادگاه کیفری استان تهران که به پرونده‌های بسیار معروف و مهمی از جمله پرونده قضات کهریزک، محمدرضا رحیمی، محمود احمدی‌نژاد و پرونده‌های متعدد مطبوعاتی و پرونده اختلاس از شرکت بیمه ایران رسیدگی کرده است، از بازنشستگی خود ابراز خوشحالی کرد و در پاسخ به پرسشی مبنی بر اینکه آیا قصد ورود به حرفه وکالت را دارد یا خیر، گفت: به هیچ وجه قصد ورود به حرفه وکالت را ندارم.

 

 ایران کمترین زندانی امنیتی را دارد

فرارو: دکتر اصغر جهانگیر، رئیس سازمان زندانها در دیدار با نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه کرمانشاه گفت: ایران کمترین زندانی امنیتی را در جهان دارد.

 

شناسایی ناو آمریکایی با «هاربین»

تسنیم: سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با روانه کردن یک فروند هواپیمای گشت دریایی هاربین، به شناسایی ناوهواپیمابر آمریکا در خلیج فارس و تصویربرداری از این ناو اقدام کرد. این هواپیماها که هاربین نام دارند، به تازگی به ناوگان هوایی سپاه در جنوب کشور پیوسته‌ اند.

 

توافق ربطی به این مسأله ندارد

قدس آنلاین: رمضان عبدا... شلح، دبیر کل جنبش جهاد اسلامی فلسطین در گفت‌وگوی اختصاصی با شبکه المیادین با بیان اینکه فلسطین برای ایران جایگاه ویژه ای دارد، گفت: توافق هسته ای در دیدگاه این کشور نسبت به مقاومت فلسطین تغییری ایجاد نمی کند.

 

کار جالب سفارت بحرین در آلمان

العالم: سایت اینترنتی سفارت بحرین در آلمان با درج نام رسمی خلیج فارس در وبگاه خود، موجب ناخشنودی دولت بحرین شده است.

 

درخواست جان کری برای آزادی امیر حکمتی

ایسنا: وزیر خارجه آمریکا با انتشار بیانیه‌ای آزادی امیر حکمتی را خواستار شد.  امیر حکمتی 32 ساله، شهروند آمریکایی است که چهار سال پیش به اتهام جاسوسی در ایران بازداشت شد.

 

بالگرد اجاره ای برای عروسی نداریم 

باشگاه خبرنگاران: ناصر چرخساز رئیس سازمان امداد ونجات هلال احمر با اشاره به شایعات مربوط به اجاره بالگردهای هلال احمر در ماموریت‌های مختلف و در مراسم‌های عروسی گفت‌: در صورت نیاز مالی هلال احمر نیز بالگردهای امداد ونجات به مراسم تفریحی اجاره داده نخواهد شد.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.