قدس آنلاین: مدیرکل راه وشهرسازی استان اصفهان از برخی از پروژه های راه وشهرسازی شرق اصفهان از جمله شهرهای هرند و کوهپایه بازدید کرد .

بعد از گذشت ۶ ماه هنوز اعتبارات عمرانی به این اداره کل ابلاغ نشده است

به گزارش قدس آنلاین از اصفهان، در این سفر یکروزه از پروژه محور هرند- کوهپایه ، میدان ورودی شهر هرند ، ورودی شهر قهه ، شهرک علامه امینی هرند ، میدان ورودی شهر کوهپایه ، جاده قنون آباد ، محورکوهپایه – نایین ، زیرگذر سجزی ، محور تودشک و پروژه های مسکن مهر این دو شهر بازدید بعمل آمد .

حجت اله غلامی در حاشیه این بازدید گفت : علیرغم گذشت شش ماه از سال و عدم تخصیص اعتبارات عمرانی به این اداره کل تمامی پروژه های راه وشهرسازی با اعتبارات سال گذشته و به صورت اعتباری در حال انجام است .

وی با توجه به تصمیماتی که جهت رفع مشکلات زمینهای علامه امینی ، 400پلاک خیابانهای شهدا، امام خمینی و مصلی شهر هرند وکوهپایه اتخاذ گردید اظهار داشت : امید است با صورتجلسه ای که بین اداره منابع طبیعی و اداره کل راه وشهرسازی بسته خواهد شد بتوان مشکل زمینهای واگذار شده را برطرف نمود .

غلامی درخصوص جاده هرند – کوهپایه بیان داشت : این محور به طول 5/14 کیلومتر در حال زیرسازی است که 5 کیلومترآن جهت انجام آسفالت تا آینده نزدیک به بهره برداری خواهد رسید .

وی با بازدید از پل زیرگذر هاشم آباد درمحورکوهپایه – نایین با توجه به حجم بالای ترافیک و تردد ماشین های سنگین در این محور گفت : به لحاظ تردد بالا و عبور ماشین آلات سنگین از این محورایجاد زیر گذر جهت تسهیل در ورود وخروج پایگاه هوایی و ایجاد دوربرگردان برای مردم روستاهای اطراف الزامی است .

مدیرکل راه وشهرسازی استان اصفهان با اشاره به مشکلات مسکن مهرشهر هرند وکوهپایه اظهار داشت : با توجه به مشکلات مشابه در خصوص آماده سازی واحدهای مسکن مهر طبق تفاهم نامه انجام شده بین بنیاد مسکن انقلاب اسلامی  و این اداره کل هزینه های آماده سازی برآورد وپس از بررسی به شهرداری جهت تکمیل واگذار گردد.

 گفتنی است از دیگر مکانهای مورد بازدید مدیر کل راه و شهرسازی استان شهر تاریخی قهه بود که در خصوص احداث و ساماندهی سه راهی ورودی این شهر تصمیماتی اتخاذ شد.

 

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.