قدس آنلاین یزد - استاندار یزد در پیامی سالروز شهادت شهیدان والامقام رجایی و باهنر را گرامی داشت

خون  شهيدان رجايي و باهنر  سند رسوائي نفاق را رقم زد

به گزارش قدس آنلاین ازیزد ، متن کامل پیام " سید محمد میرمحمدی" به شرح ذیل است:
"هشتم شهريور ماه يادآور خاطره پرواز ملكوتي شهيدان رجائي و باهنر دو دولتمرد خستگي ناپذير و با صلابت و خداجوي است. دو پروانه عاشق و دو دلسوخته مخلصي كه نماد خدمت صادقانه و اسوه مردمي و مردمداري و الگوي ولايت مداري و عشق و آينه ساده زيستي و پاكبازي بودند و خدا خواست كه باهم به وصال حضرت جانان برسند.
اين شهيدان بزرگوار عليرغم برخورداري از پست‌هاي رياست جمهوري و نخست وزيري سبك زندگيشان تغيير نكرد و تلاش و پويايي مستمرشان در راه اعتقاد، آنان را خسته ننمود و ايمان راسخشان آنان را لحظه‌اي از خط امام غافل نكرد و در شرايط زماني خاص آن روز كه دشمنان قسم خورده اسلام و نظام كمر به نابودي انقلاب و امام بسته بودند، قرباني وفاداري به ارزشهاي الهي شدند و خون پاكشان سند رسوائي نفاق را رقم زد و بينش و شعور و حضور مردم را بيش از پيش به صحنه كشيد.

تاريخ كوتاه اما خونين انقلاب اسلامي تجربه‌هاي گرانقدري را به ما هديه داده است تا هوشياري، دقت، بصيرت و در صحنه بودن خود را فراموش نكنيم و امروز پاسداري از اين فرهنگ و ارزش‌ها مهمترين وظيفه ماست. درود خدا بر همه شهيدان حق بويژه شهيدان دولت و علي الخصوص اين دو شهيد عاليقدر كه هفته دولت با همه بركت‌ها و شكوفائي‌ها يادگار عروج خونين آنان است.

اينجانب اين روز را به همه ياوران انقلاب و رهبري و همدلان و همزبانان دولت تدبير و اميد تبريك و تسليت عرض مي‌كنم و همگي را به حضور گسترده در مراسمي كه صبح يكشنبه در مسجد روضه محمديه (حظيره) بدين مناسبت از ساعت 8 صبح تشكيل مي‌گردد، دعوت مي كنم. باشد تا با روح شهيدان پيماني دوباره ببنديم و بر عزم و اراده خويش بر خدمت خالصانه به اسلام و مردم و انقلاب و دولت و ولايت بيفزائيم."

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.