یک کارگردان تئاتر گفت: تئاتر مشهد به اجرای یک ساعت آرامش نیاز داشت و توانست دوباره مخاطبان بسیاری را به تئاتر جذب کند.

یک کارگردان: تئاتر مشهد به یک ساعت آرامش نیاز داشت

  سحر رضوانی در گفت و گو با خبرنگار ایرنا با اشاره به اینکه این تئاتر تولید گروه نیمکت است افزود: تئاتر یک ساعت آرامش در جشنواره تئاتر فجر در بخش تجربه های نو و مسابقه ایران شرکت کرده و در بخش بهترین بازیگر زن و مرد نامزد بهترین بازیگر شده است.

وی با اشاره به اینکه نویسنده نمایشنامه این تئاتر یک فرانسوی است گفت: ترجمه نمایشنامه در داخل خود گروه انجام شده و هم اکنون نیز مراحل پایانی چاپ را به عنوان یک کتاب طی می کند.

کارگردان تئاتر یک ساعت آرامش افزود: تاکنون هیچ متنی از این نویسنده فرانسوی ترجمه نشده بود و توانستیم از یک موقعیت ساده یک موقعیت عمیق را خلق کنیم که مخاطب به راحتی با آن همذات پنداری کند.

رضوانی ادامه داد: این تئاتر می خواهد دغدغه انسان امروزی را به نمایش بگذارد و یک زندگی بسیار عادی را برای مخاطبین روایت کند.

وی با اشاره به اینکه اقبال عمومی از این تئاتر بسیار ارزشمند بوده است گفت: گروه موسیقی بسیار حرفه ای نیز برای این تئاتر انتخاب شده که توانسته باعث افزایش رضایت مندی مردم از تئاتر شود.

این کارگردان به مشکلات موجود در مورد اجرای این تئاتر در تهران نیز اشاره و بیان کرد: شرایط برای اجرا در تهران بسیار متفاوت است اما قطعا تا پایان سال این تئاتر در تهران به روی صحنه می رود.

تئاتر یک ساعت آرامش از چهارم شهریور ماه در سالن اصلی تئاتر شهر مشهد به روی صحنه رفته و تا 20 شهریور ماه ادامه دارد.

بازیگرانی همچون سروش طاهری، مانلی حسین پور، مرتضی ملتجی، امیراحسان امیرپور و محمد اسلامی در این تئاتر به ایفا نقش پرداخته اند.

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.