استاندار خراسان رضوی گفت: توسعه کمی و کیفی تشکلهای مردم نهاد در دولت تدبیر و امید با جدیت دنبال می شود.

تاکید استاندار خراسان رضوی بر توسعه تشکلهای مردم نهاد

به گزارش قدس آنلاین و به نقل از خبرنگار ایرنا، علیرضا رشیدیان در دیدار با رییس و اعضای هیات مدیره موسسه خیریه توانبخشی فتح المبین گزارش داد: در همین راستا رویکرد اساسی دولت تدبیر و امید توجه به مبحث سرمایه اجتماعی و توجه به مردم و استفاده از ظرفیتهای آنان در کلام و سیره امام راحل، رهبری، رییس جمهوری و اسناد بالادستی مشهود است.
وی افزود: بر اساس تکالیف قانون برنامه پنجم توسعه نیز کاهش تصدیگری دولت و واگذاری امور به مردم مورد تاکید است زیرا برای توسعه کشور نیازمند جامعه ای قدرتمند هستیم و جامعه قدرتمند هم نیازمند مشارکت بیشتر مردم است.
استاندار خراسان رضوی همچنین با اشاره به محدودیتهای منابع دولتی ادامه داد: برای مدیریت مراکز خیریه نیازمند مشارکت، حمایت خیران، جلب و هدایت کمکهای آنان به سمت اینگونه مراکز هستیم.
وی از حضور موثر خیران و افرادی که در مراکز خیریه فعالیت می کنند قدردانی و خدمت به آسیب دیدگان اجتماعی و نیازمندان را توفیقی الهی توصیف کرد.
رشیدیان ضمن دعوت از همگان برای حضور در اینگونه مراکز تاکید کرد: تحقق این مهم، یادآوری و توجه دادن به کمک رسانی به افراد نیازمند، نهادینه شدن خوبیها در جامعه را به همراه دارد.
وی بزرگترین سرمایه مراکز خیریه را اعتماد مردم به عملکرد آنها دانست و بر شفاف سازی اقدامات و گزارش فعالیتهای صورت گرفته در راستای تحکیم و تقویت اعتماد مردم نیکوکار تاکید کرد.
استاندار خراسان رضوی ارتقای سطح کمی و کیفی خدمت رسانی به افراد تحت پوشش مراکز حمایتی را ضروری ذکر و بیان کرد: باید از تمام ظرفیت ها در این مسیر استفاده کنیم.
موسسه خیریه توانبخشی فتح المبین 400 دختر کم توان را تحت پوشش قرار داده است.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.