احمد مسجد جامعی با بیان اینکه برای ایجاد فضای رقابتی و تعاملی در شورا در انتخابات شرکت می‌کنم، گفت: از تلاش برای ریاست شورا و تحقق نظر اعضایی که من را برای ریاست در شورا ترغیب کرده‌اند باز نمی‌ایستم اما برای ریاست شورا خودم را به هر دری نمی‌زنم و با هر قیمتی نیز رای جمع نمی‌کنم.

مسجدجامعی: برای ایجاد فضای رقابتی و تعاملی در شورا در انتخابات شرکت می‌کنم

به گزارش قدس آنلاین و به نقل از خبرنگار «شهری» خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، مسجدجامعی عضو شورای شهر تهران با بیان اینکه در دوره سوم و چهارم شورا همواره برنامه‌ای مدون و مشخصی را در هر موقعیتی که بوده‌ام دنبال کرده‌ام گفت: عملکرد کل حضور در شورا و بخصوص کمیسیون فرهنگی به صورت مشخص و با جزئیات مصوبات چاپ شده و در این سالها رویکرد خود در حوزه نرم افزار و بهبود کیفیت زندگی شهروندان را دنبال کرده‌ام و این موضوع همواره در اولویت برنامه‌های کاری‌ام بوده است. در دوره چهارم نیز موضوع کیفیت زندگی مردم پیگیری شده و بسیاری از برنامه‌های کاری خود را چه به عنوان رئیس شورا و چه به عنوان یک عضو دنبال کرده‌ام.

وی با بیان اینکه همواره برای شهر یک روح و ‌تن و جان در نظر داشته‌ام گفت: کالبد شهر اهمیت زیادی دارد و باید همواره نسبت به شرایط مردم برای زندگی در این کالبد پیگیری کرده و نگران باشیم.

وی با اشاره به برنامه‌هایی که در دوره مدیریت خود در سال اول شورای چهارم داشته است، گفت: شکل گیری پنج کمیسیون کاری بین شورا و مجلس شورای اسلامی، باز شدن پای اعضای دولت به شورای پایخت و نیز حضور شهردار تهران برای اولین بار در هیئت دولت و ایجاد رابطه تعاملی با دولت یازدهم از جمله برنامه‌هایی بود که در سال اول شورای چهارم پیگیری کردیم و محقق شد.

مسجدجامعی در ادامه افزود: برگزاری جلسه مشترک با وزارت مسکن نیز به تشکیل کمیسیون هشتم دولت منجر شد و در نهایت برای شورا نیز سه کمیسیون جدید متناسب با نیازهای شهر در نظر گرفتیم و کمیسیون سلامت و محیط زیست و فضای سبز، شهرسازی و معماری و نظارت و حقوقی شکل گرفتند تا متناسب با همان رویکرد توجه به روح شهر این کمیسیون‌ها فعال شوند.

این عضو شورای شهر تهران تاکید کرد: در جریان انتخابات هیئت رئیسه سال اول شورای چهارم برای اولین بار انتخابات هیئت رئیسه به صورت علنی برگزار شد و این رویکرد خوشبختانه در این دوره نیز شکل گرفت و رویکرد غیرعلنی بودن کنار گذاشته شد.

مسجدجامعی با بیان اینکه در این دوره نیز با درخواست تقریبا نیمی از اعضای شورا وارد این عرصه شده و برای ریاست سال سوم شورای چهارم کاندید شده‌ام گفت: برای این دوره نیز طرح‌های جدیدی دارم و قطعا بسیاری از آنها را در هر شرایطی که باشم ادامه خواهم داد و از جمله این رویکردها موضوع تهرانگردی است که تا کنون به نتایج خوبی رسیده و آنرا قطعا ادامه خواهیم داد.

وی ادامه داد: از همان دوره سوم، ‌نوع رای گیری برای شورا همراه با موضوعات جناحی بود و من به پشتوانه تعدادی از دوستان مشترک که از من خواستند در انتخابات شرکت کنم برای این اقدام پیش قدم شدم و در حال حاضر نیز به پشتوانه تعدادی از دوستان و در عین حال برای ایجاد فضای رقابتی و تعاملی در شورا در انتخابات شرکت می‌کنم.

مسجدجامعی تصریح کرد: در جریان انتخابات همواره شاهد برخی رفتارها و حواشی هستیم که می‌توان آنها را جزو آسیب‌های داخلی شورا برشمرد که بهتر است اعضا این موارد را به عنوان موارد داخلی خود مورد ارزیابی قرار داده و برطرف کنند.

وی در پاسخ به این سوال که آیا برای افزایش رای خود لابی هم داشته‌اید یا نه؟ گفت: عملکرد من به عنوان یک عضو و نیز در یک سال ریاست شورا برای اعضا و مردم مشخص است و در عین حال من عملکرد و نحوه تلقی و نگرش خود از شهر و مشکلات آن را به صورت عملی و در قالب مقاله‌ها و مطالب مختلف بارها اعلام کرده‌ام و به نظر نمی‌رسد این موارد برای تصمیم اعضا و تصمیم نهایی آنها کم باشد. در عین حال از تلاش برای ریاست شورا و تحقق نظر اعضایی که من را برای ریاست در شورا ترغیب کرده‌اند باز نمی‌ایستم البته برای ریاست شورا خودم را به هر دری نمی‌زنم و با هر قیمتی نیز رای جمع نمی‌کنم.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.