منابع سوری از انهدام تعدادی از مخفیگاه‌های‌گروه‌های تروریستی در حومه حمص و ادلب و هلاکت شماری از سرکردگان آنها در حومه قنیطره خبر دادند.

هلاکت‌شماری‌از سرکردگان‌‌گروه‌های تروریستی‌درحومه قنیطره

به گزارش  تسنیم، شماری از سرکردگان، شماری از سرکردگان گروه‌های تروریستی مرتبط با رژیم اسرائیل در قنیطره کشته شدند.

بر اساس گزارش خبرگزاری رسمی سوریه(سانا)،گروه‌های تروریستی تکفیری مرتبط با رژیم اشغالگر اسرائیل در عملیات ارتش و دیگر نیروهای مسلح سوریه طی شامگاه شنبه و بامداد یکشنبه در حومه قنیطره متحمل خسارت‌ها و تلفات سنگین شدند.

یک منبع نظامی سوری در این باره گفت یک یگان از نیروهای ارتش سوریه در عملیات منحصر به فرد در حومه قنیطره، یک مخفیگاه‌تروریست‌های تکفیری را در روستای ام العظام در ناحیه خان ارنبه منهدم کردند که در نتیجه آن شماری از تروریست‌ها از جمله چند سرکرده آنها کشته شدند.جبهه النصره سرکردگی گروه‌های تکفیری را در این مناطق برعهده دارد.

این منبع افزود در حملات کوبنده نیروهای ارتش به کانون‌هاو محورهای‌تردد تروریست‌ها در روستای‌جباتاالخشب،گلوله‌های شلیک شده به دقت به اهداف مشخص شده اصابت کرد و شمار زیادی از تروریست‌ها کشته و سلاح‌ها و مهمات آنها منهدم شد.

بر اساس این گزارش،روستای جباتاالخشب و اطراف آن یکی از خطوط اصلی کمک رسانی به تروریست‌ها و دریافت سلاح‌های پیشرفته از رژیم صهیونیستی از این طریق و نیز گذرگاه انتقال مجروحان گروه‌های تروریستی‌تکفیری به بیمارستان‌های اسرائیلی به شمار می‌رود.

منبع سوری همچنین از انهدام مخفیگاه‌ها و خطوط کمک رسانی به گروه‌های تروریستی از سمت مناطق اشغالی در روستای الحمیدیه و کشته شدن شماری از اعضای این گروه‌ها در عملیات نیروهای ارتش خبر داد.

روز گذشته هم در حملات نیروهای ارتش به تروریست‌ها در شمال غربی تل الحمیدیه(تپه حمیدیه)، شمار زیادی از آنها کشته و یک موشک انداز آنها منهدم شد.

کشته شدن شماری از تروریست‌ها در حومه السویداء

از سوی دیگر نیروهای ارتش با همکاری گروه‌های دفاع مردمی همچنان به نبرد با تروریست‌های تکفیری در حومه السویداء ادامه می‌دهند.

یک منبع نظامی در این باره گفت یگان‌هایی از ارتش سوریه با همکاری گروه‌های دفاع مردمی، شماری از تروریست‌های داعشی را که به اطراف تل بثینه و مزرعه الحرفوش در حومه شمال شرقی السویداء رخنه کرده بودند،از پای درآوردند.

این منبع افزود نیروهای ارتش با اعضای دو گروه تروریستی وابسته به داعش که از خربه صعد به سمت تل بثینه و از سمت روستای الساقیه به سمت مزرعه الحرفوش نفوذ کرده بودند،درگیر شدند که در نتیجه آن شماری از تروریست‌ها کشته و یا زخمی شدند و بقیه با گذاشتن سلاح‌هایشان بر روی زمین، پا به فرار گذاشتند.

از سوی دیگر در ضربات دقیق نیروهای ارتش به مخفیگاه‌ها و تجمعات تروریست‌های گروه تکفیری داعش در روستای الساقیه، تعدادی از جنگ‌افزارهای آنها منهدم و شماری از تکفیری‌ها از پای درآمدند.

بر اساس گزارش سانا، گروه تروریستی داعش که در فهرست تروریسم بین‌الملل قرار دارد، از بیابان حومه السویداء به عنوان مکانی برای حملات خود به روستاها و مناطق مجاور استفاده می‌کنند. این گروه در عملیات مستمر نیروهای ارتش و گروه‌های دفاع مردمی متحمل خسارت‌ها و تلفات سنگین شده است.

ادامه عملیات مبارزه با تروریسم تکفیری در حومه حمص

خبر دیگر اینکه جنگنده‌های ارتش سوریه، تعدادی از مخفیگاه‌ها و کانون‌های تروریست‌های گروه تکفیری داعش را در حومه شرقی حمص منهدم کردند.

یک منبع سوری در حمص گفت حملات جنگنده‌های ارتش سوریه به انهدام تعدادی از جنگ افزارهای گروه تروریستی داعش در شهر تدمر، البیارات و اطراف میدان نفتی جزل در 160 کیلومتری شرق حمص منجر شد.

گروه افراطی داعش همچنان به سرقت نفت و آثار باستانی سوریه و فروش آن از طریق دلالان کشور ترکیه با حمایت مستقیم حکومت اردوغان ادامه می‌دهد که نقض آشکار قطعنامه‌های شورای امنیت و توصیه‌های سازمان ملل متحد در این زمینه است.

منبع سوری افزود در حملات جنگنده‌های ارتش به مخفیگاه های تروریست‌های داعشی در شهر القریتین در شرق شهر حمص، شماری از آنها کشته شدند.

نیروهای ارتش سوریه روز گذشته با پشتیبانی نیروی هوایی،شماری از تروریست‌های داعشی را در شهرهای تدمر و السخنه و القریتین از پای درآوردند و تعدادی از جنگ افزارهای آنها را منهدم کردند.

گروه‌تروریستی داعش طی ماه‌های اخیر مرتکب جنایات هولناکی علیه مردم شهرهای تدمر و القریتین شده است و همچنان به این جنایات خود ادامه می‌دهد و علاوه بر آن به غارت آثار باستانی این مناطق می‌پردازد.

عملیات نیروهای ارتش سوریه علیه گروه‌های تروریستی در حومه ادلب و حومه لاذقیه همچنان ادامه دارد.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.