قدس-رحیمی عنبران: قصه پر غصه «پدیده شاندیز» خود داستان دنباله داری است و سرگردانی سهامداران بی پول شهر رویایی پدیده گویا پایانی ندارد ،

شایعات ضدو نقیض درباره تغییرمدیرعامل «پدیده شاندیز»

اماسایه سنگین شایعات درباره جابه جایی مدیر عامل این شرکت در چند روز اخیراین کلاف سردرگم را وارد مرحله تازه ای کرده است .

به گزارش قدس ،چند روزی است که در گوشه و کنار خبرها حکایت از جابه جایی در راس مدیریت شرکت پدیده شاندیز دهان به دهان می چرخد و اسامی مختلفی به عنوان مدیر عامل جدید پدیده اعلام می شود. هفته گذشته پایگاه خبری اقتصاد ایران با انتشار خبری مدعی شد ،فردی به نام احمدی بافنده به عنوان مدیر عامل جدید شرکت پدیده شاندیز جلسات خود را در کیش و مشهد آغاز کرده است و حتی با انتشار تصاویری موبایلی از یک جلسه که در آن برخی از اعضای هیأت مدیره شرکت پدیده در تصویر دیده می شدند ادعا کرده، مدیرعامل جدید در حال بررسی پروژه کیش شرکت پدیده است . این پایگاه خبری پا را فراتر نهاد و مدعی شده بود که مدیرعامل جدید برای نقد شدن حواله ها با مسؤولان استانی نیز به توافقاتی رسیده است. اما بازار این شایعات زمانی داغ تر می شود که از گوشه و کنار جلسات مسؤولان استانی خبرهایی شنیده می شود که پدیده قرار است با مدیرعامل جدید به فعالیت های خود ادامه دهد؛ البته رئیس کل دادگستری خراسان رضوی با رد تغییر مدیریت شرکت پدیده شاندیز گفته است: تاکنون تغییری به صورت رسمی در مدیریت این شرکت حاصل نشده است.حجت‌الاسلام والمسلمین علی مظفری در گفت‌وگوی باشگاه خبرنگاران ، با رد تغییر مدیریت شرکت پدیده شاندیز اظهار داشته است: شاید به صورت غیر رسمی این شرکت در مدیریت خود تغییراتی داده باشد،اما مدیریت شرکت پدیده شاندیز تاکنون به صورت رسمی تغییری نکرده است.

فارغ از این شایعات و گمانه زنی های رسانه ای و تأیید و تکذیب ها آنچه بیشتر جلب توجه می کند ،حال ناخوش بازار سرمایه و دلزدگی سهامداران شرکت پدیده شاندیزاست تا جایی که صدای آنان را در آورده،صدایی که تا به امروز آنچنان که سهامداران پدیده شاندیز می‌گویند به جایی نرسیده است.

حال سهامداران مانده اند با یک حواله که هیچ ارزشی ندارد و صدای آنها به هیچ جایی نمی‌رسد ،جز به رسانه‌ها .

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • خانم سید IR ۱۵:۱۴ - ۱۳۹۴/۰۶/۱۷
    0 0
    پول من بدبختوبدن منی که یه زن بی سرپرستم برای رهن خونم موندم بعدهرکاری دوست داشتن بکنن خانم سید