جانشین فرمانده نیروی زمینی سپاه پاسداران گفت: اقتدار و توان نظامی ایران، غرب را پای میز مذاکره کشاند.

سردار عراقی: اقتدار و توان نظامی ایران غرب را پای میز مذاکره کشاند

سردار عبدالله عراقی در آیین افتتاحیه بیستمین جشنواره فرهنگی ورزشی کوثر نیروی زمینی سپاه در سالن ورزشی دانشگاه آزاد اسلامی واحد بروجرد افزود: انجام عملیات علیه اشرار در شمال غرب کشور و رسیدن خبر و اطلاعات توان رزمی رزمندگان ایران اسلامی به دشمن آنها را وادار به نشست پشت میزه مذاکره و پذیرفتن خواسته های جمهوری اسلامی کرد.
وی پذیرفتن خواسته های ملت ایران از سوی غرب در مذاکرات هسته ای را نشان از اثبات اراده و اقتدار نظام مقدس جمهوری اسلامی دانست و اظهار کرد: امروز با آمادگی جسمانی رزمندگان صحنه هایی را خلق کرده ایم که دشمن مات و مبهوت مانده است.
جانشین فرمانده نیروی زمینی سپاه پاسداران با بیان اینکه جشنواره فرهنگی ورزشی کوثر ویژه همسران و دختران کارکنان سپاه پاسداران است، گفت: خانواده رزمندگان باید از روح و جسم قوی برخوردار باشند تا رزمندگان نیز با نشاط، تحرک و شادابی از میهن اسلامی دفاع کنند.
وی افزود: نیروی زمینی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی تلاش دارد همگام با کارکنان رسمی خود ورزش را توسعه و آن را در خانواده های آنها ترویج دهد.
سردار عراقی با تاکید بر ترویج دینداری، اخلاق و ادب در جشنواره های ورزشی اظهار کرد: آمادگی جسمانی یکی از مولفه های اصلی آمادگی رزمی است.
وی افزود: مهمترین و پیشرفته ترین سلاح ها و تجهیزات در صورت داشتن جسم ضعیف کارآمدی لازم را ندارند.
جانشین فرمانده نیروی زمینی سپاه پاسداران گفت: امید است ورزشکاران حاضر در جشنواره فرهنگی ورزشی کوثر فرهنگ ورزش کردن را به استان ها و یگان های خود توسعه دهند تا آثار آن را در جامعه شاهد باشیم.
بیستمین جشنواره فرهنگی ورزشی کوثر نیروی زمینی سپاه به مدت چهار روز با حضور 500 همسر و دختر کارکنان نیروی زمینی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در بروجرد برگزار می شود.

ایرنا

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.