معاون توسعه مدیریت و پشتیبانی آستان قدس رضوی گفت: آستان قدس رضوی بر اساس تفکر مدیریت اسلامی، آموزه های قرآنی را معیار فعالیت‌های خود دانسته و در چارچوب تشکیلاتی سازمان یافته، توسعه فرهنگ قرآنی را سرلوحه برنامه های فرهنگی خود قرار داده است.

توسعه فرهنگ قرآنی سرلوحه برنامه‌های آستان قدس رضوی است

به گزارش قدس آنلاین و به نقل از پایگاه اطلاع رسانی آستان قدس رضوی، علیرضا اسماعیل زاده در مراسم اختتامیه جشنواره علوم قرآن و حدیث امام رضا(ع) اظهار داشت: این سازمان می‌کوشد به صورت عملی، فرهنگ دینی و اسلامی را با محوریت قرآن در تمام شئون زندگی امت واحده اسلام هدف گذاری کند.

وی با اشاره به سند چشم انداز آستان قدس رضوی گفت: این آستان مقدس با اتکا به معارف قرآنی و سنت و سیره رسول اکرم(ص) و اهل بیت(ع)، در فضای فرهنگی کشور و جهان اسلام فعال و موثر خواهد بود.

اسماعیل زاده برگزاری جشنواره علوم قرآن و حدیث امام رضا(ع) را یکی از مصادیق فعالیت‌های قرآنی این سازمان عنوان کرد و استقبال گسترده خانواده رضوی از این طرح قرآنی را نشانه موفقیت در رسیدن به اهداف ذکر شده در مسیر قرآنی دانست.

وی افزود: برای جلب مشارکت کارکنان، خدام و خانواده های ایشان، در این دوره از جشنواره رشته های جدیدی ایجاد شد که طلاب، فارغ التحصیلان رشته های علوم قرآنی و معارف اسلامی، نخبگان قرآنی و اساتید دارالقرآن، رتبه‌های برتر جشنواره‌های سال گذشته و قاریان محافل قرآنی آستان قدس رضوی در آن شرکت کردند.

از نفرات برگزیده این جشنواره، توسط تولیت آستانه مقدسه حرم حضرت فاطمه معصومه(س)، معاون اماکن متبرکه و امور زائران و برخی از مدیران ارشد آستان قدس رضوی تقدیر شد.

 

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.