فرمانده قرارگاه کمیته جستجوی مفقودین ستاد کل نیروهای مسلح گفت: پیکرهای ۷۷ شهید تازه تفحص شده، چهارشنبه از طریق مرز بین‌المللی شلمچه وارد کشور می‌شود.

پیکر ۷۷ شهید تازه تفحص شده چهارشنبه وارد کشور می‌شود

به گزارش قدس آنلاین، سرهنگ حسین عشقی در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: این شهدا در منطقه عملیاتی فاو، شرق دجله و زبیدات در کشور عراق و در عملیات‌های والفجر یک، خیبر و بدر و در حین تک دشمن بعثی به درجه رفیع شهادت نائل آمده‌اند.

مسئول تفحص شهدای ایران در عراق افزود: پیکرهای این شهدا در بیست و سومین مرحله تفحص برون‌مرزی کمیته جستجوی مفقودین ستاد کل نیروهای مسلح در خاک عراق کشف‌شده است.

عشقی بیان کرد: مراسم استقبال از شهدا، ساعت ۹ صبح روز چهارشنبه با حضور مقامات لشکری و کشوری، نیروهای مسلح، خانواده شهدا و قشرهای مختلف مردم در مرز شلمچه برگزار می‌شود.

وی عنوان کرد: این شهدا پس از ورود به کشور، بعدازظهر همان روز با حضور مردم در شهرستان هویزه استقبال شده و مراسم شبی با شهدا نیز پس از اقامه نماز مغرب و عشا در کنار پیکرهای پاک این شهدا برگزار می‌شود.

مسئول تفحص شهدای ایران در عراق در پایان گفت: کاروان شهدا پس از بدرقه مردم هویزه به پادگان شهید محمودوند اهواز منتقل و سپس برای انجام آزمایش‌ها به تهران منتقل می‌شوند.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.