انتشارات آستان قدس رضوی بسته کتاب‌های سرگرمی و آموزشی خود را ویژه گروه سنی کودک و خردسال در ایام تابستان معرفی و پیشنهاد می‌کند.

از دانستنی‌های شگفت انگیز تا نقاشی‌ها و بازی‌های آموزشی‌

به گزارش قدس آنلاین و به نقل از روابط عمومی و تبلیغات به نشر (انتشارات آستان قدس رضوی)، تشویق کودکان برای ورود به دنیای کتاب و کتابخوانی و همچنین ژرفا‌بخشیدن به باورهای دینی و نهادینه‌سازی آن برای گروه سنی کودک و خردسال، از جمله اهداف انتشارات آستان قدس رضوی در حوزه نشر کودک بشمار می رود.

در این راستا «به نشر» نسبت به چاپ کتاب‌های متعددی برای این گروه سنی اقدام کرده ‌که همزمان با فصل تابستان و تعطیلی مدارس، تعدادی از مناسب‌ترین این کتاب‌ها برای این ایام معرفی و پیشنهاد می‌شود.

مجموعه هشت جلدی «دانستنی‌های شگفت انگیز» یکی از مجموعه کتاب‌های پیشنهادی به نشر برای فصل تابستان است که توسط «هلن تیلور» و محمود هوسی نگاشته و ترجمه شده و در دو قالب تک جلدی سخت و هشت جلدی شومیز برای کودکان به انتشار رسیده است.

این مجموعه که متنخب آموزش پرورش و همچنین دارنده پنج لاک پشت پرنده در سال 1392 است، روایتگر سفر دو ماجراجوی کوچک است که خواننده در قالب این داستان‌ها، مطالب علمی و کاربردی بسیاری را آموخته و با آزمایش‌های جالب و تصاویر رنگی مربوط به آن همراه می‌شود.

مجموعه 10 جلدی «داستان های فکری» نیز که پنج لاک پشت پرنده را در فهرست هشتم شهر کتاب در سال 1392 از آن خود کرده، با قلم دکتر مرتضی خسرو نژاد و توسط به نشر به دو شکل تک جلدی سخت و ده جلدی شومیز چاپ شده است.

این کتاب‌ها که مجموعه‌ای از قصه‌های فلسفی اما ملموس و خواندنی برای گروه سنی کودک است، توانایی اندیشیدن و ذهنیت فلسفی کودکان را تقویت کرده و ارتقاء می‌بخشد.

مجموعه 6جلدی «کاردستی های خلاق» نیز از دیگر عناوین کتاب‌های انتشارات آستان قدس رضوی است که توسط طاهره عرفانی به طراحی و اجرا رسیده است.

در این مجموعه که موفق به دریافت پنج لاک پشت پرنده در فهرست هشتم شهر کتاب در سال 1392 شده است، نحوه ساخت کاردستی های مختلف با وسایل ساده، آموزش داده می شود تا ضمن پرورش خلاقیت کودک، او را برای ساخت لوازم جدید تشویق کند.

«رنگ آمیزی» عنوان دیگر مجموعه کتاب به نشر می باشد که در یازده جلد و با تصویر گری نجمه حصاری، وجیهه گل مزاری، نسیبه ایمانی مایوان، سوزان پاشایی و مینا محبت نیا به چاپ رسیده است.

این مجموعه کتاب که با بازی و سرگرمی، کودک را با رنگ ها و محیط اطراف خود بیشتر آشنا می کند ضمن معرفی محتوایی موضوع محوری کتاب به کودک، توجه و دقت او را به اشیاء و اتفاقات اطراف خود نیز افزایش می دهد.

مجموعه کتاب های «نقاشی‌ها و بازی‌های آموزشی» که برای یادگیری بیشتر در ابتدای مسیر خواندن و نوشتن بسیار تأثیرگذار است، توسط زهرا جهانبخش و مهدی بشاورد نوشته و تصویرگری شده و به همت انتشارات آستان قدس رضوی در پنج جلد چاپ و منتشر شده است.

در این مجموعه، کودک خواندن و صداشناسی را با انواع بازی‌ها و سرگرمی‌ها می‌آموزد و با تکرار و تمرین نشانه‌ها و کلمات کتاب زبان فارسی اوّل دبستان، قدرت خلّاقیت و تفکّرش افزایش می‌یابد.

علاقه‌مندان به تهیه این مجموعه کتاب‌ها و همچنین مشاهده و تهیه سایر کتاب‌های انتشارات آستان قدس رضوی می توانند به نشانی اینترنتی www.behnashr.com  و یا فروشگاه‌های سطح شهر مشهد و نمایندگی‌های سراسر کشور مراجعه کرده و یا از طریق سامانه پیامکی به شماره 30003209 با این انتشارات تماس برقرار کنند.

 

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.