قدس آنلاین- تبریز: مسئول عقیدتی سیاسی آماد و پشتیبانی شمال‌غرب ارتش گفت: وجود شبکه‌های مختلف رسانه‌ای غرب، در راستای ایجاد استحاله فرهنگی و ترویج فرهنگ مبتذل غربی در بین نسل جوان جامعه است

آمریکا و غرب از ایران انقلابی در هراس است

به گزارش قدس آنلاین از تبریز، حجت الاسلام مهدی پورمحمد در یادواره شهدای حوزه ۹ نجف در روستای چکان اظهار داشت: نظام سلطه از وجود فرهنگ انقلابی در کشورمان در هراس و واهمه بوده و درصدد ضربه زدن به ارزش های انقلابی و اسلامی است.
وی افزود : نظام سلطه از وجود فرهنگ انقلابی در کشورمان در هراس و واهمه بوده و درصدد ضربه زدن به ارزش های انقلابی و اسلامی است.
پورمحمدی گفت: اگر امروز کشورمان با اقتدار در برابر قدرت‌ای بزرگ و غرب استاده است، به برکت خون شهدا و مجاهدت‌های ملت بزرگ ایران است.
مسئول عقیدتی سیاسی آماد و پشتیبانی شمال‌غرب ارتش گفت: شهدا و رزمندگان با رشادت های خود و نیز ایتسادگی ملت ایران در عصر حاضر، موجبات شکست تحلیل‌های دشمنان را فراهم کردند.
حجت الاسلام پورمحمد اضافه کرد: نظام سلطه با بهره‌گیری از ابزارهای مختلف فرهنگی و رسانه‌ای درصدد ضربه زدن به نهاد خانواده‌ها و به ویژه جوانان است.
وی ادامه داد: وجود شبکه‌های مختلف رسانه‌ای غرب، در راستای ایجاد استحاله فرهنگی و ترویج فرهنگ مبتذل غربی در بین نسل جوان جامعه است.
حجت الاسلام پورمحمد با اشاره به توطئه دشمنان برای کمرنگ کردن رهبری و ولایتمداری ملت ایران تصریح کرد : مجبوبیت رهبر معظم انقلاب محدود به مرزهای کشورمان نبوده و در فراسوی مرزها در اوج قرار دارد.
در این یادواره با اهدای هدایای ازخانواده های شهدای چهار روستای حوزه ۹ نجف تجلیل شد.

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.