قدس آنلاین- ایلام: فرمانده سپاه امیرالمؤمنین(ع) استان ایلام گفت: برنامه اول سپاه اجرای تدابیر مختلف مقام معظم رهبری است.

برنامه اول سپاه اجرای تدابیر مختلف مقام معظم رهبری است

به گزارش قدس آنلاین از ایلام، سیدصادق حسینی با بیان اینکه مقام معظم رهبری در طول سال و در مناسبت‌های مختف دستورات و تدابیر را بیان می‌کند، اظهارداشت: ما هم در ابتدای سال برنامه‌ریزی‌های لازم را برای عملیاتی کردن تدابیر مقام معظم رهبری انجام می‌دهیم.

وی با اشاره به اینکه پیش‌بینی کرده‌ایم امسال تا سقف ۲۰ میلیارد تومان در زمینه اجرای طرح های اقتصاد مقاومتی به ‌بدنه استان تزریق کنیم، اظهارداشت: پارسال 7 میلیارد تومان در قالب اقتصاد مقاومتی در استان توزیع کردیم که البته نزدیک به 3 میلیارد دیگر نیز از سرریز برخی استان‌ها و کمک بانک‌ها نیز توزیع داشتیم که عملکرد مثبتی نیز به بار داشت.

فرمانده سپاه امیرالمؤمنین(ع) استان ایلام به ورود این نهاد در حوزه اقتصاد مقاومتی در سال های اخیر و انجام اقدامات مثبت از سوی سپاه اشاره کرد و خاطرنشان ساخت: باید به این نکته‌ای که مقام معظم رهبری اخیراً در دیدار با هیئت دولت بیان فرمودند که می‌توان با 10 میلیون تومان صاحب شغل شد توجه داشته باشیم که ما هم در این راستا حرکت‌هایی کرده و خواهیم کرد.

سیدصادق حسینی جنگ نرم را یکی از ابزارهای دشمن برای ضربه زدن به فرهنگ ایران اسلامی دانست و تأکید کرد: در مورد جنگ نرم، سپاه اقدامات وسیعی دارد که آن را برای دورافتاده‌ترین روستاها نیز گسترش داده و سعی در به‌کارگیری ظرفیت مردمی داریم چرا که تجربه نشان داده که هرجا ظرفیت مردمی وارد میدان شده پاسخ لازم را دریافت کرده ایم.

وی با اشاره به اینکه ظرفیت‌های نظام و دولت در جنگ نرم از اهمیت بسزایی برخوردار است، بیان داشت: در زمینه جنگ نرم، بهترین ابزار همان حضور مردم است که وارد عمل شوند که ما آن را در سطح پایگاه‌های خود به کار بسته‌ایم.

فرمانده سپاه امیرالمؤمنین(ع) استان ایلام حلقه‌های صالحین، راهیان نور و برگزاری کارگاه‌های جنگ نرم برای دانش آموزان، دانشجویان و اساتید را از جمله مصداق های بارز سپاه در زمینه کارهای فرهنگی در جامعه بیان کرد و یادآور شد: توجه به درون بسیار مهم است زیرا ما را سرپا نگه می‌دارد و هنگامی که خودمان بتوانیم امکانات و نیازمندی‌های خود را تامین کنیم، تهدید و تحریم نمی‌تواند تاثیری داشته باشند.

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.