محمود عباسی : غیبت حسن روشن روی نیمکت تیم ستارگان ایران در بازی خیریه برای بیماران «ام اس» ابهامات فراوانی را برای اهالی فوتبال به وجود آورد، ...

آقایان دنبال منافع خودشان بودند، نه کمک به بیماران «ام اس»

 تا جایی که زمزمه قهر حسن روشن در برخی محافل خبری منتشر شد به همین دلیل برای آگاهی از اصل ماجرا به سراغ کاپیتان سابق تیم فوتبال استقلال و بازیکن تیم ملی رفتیم تا با او در این رابطه به گفت و گو بپردازیم، گفت و گویی که ناخواسته برخی حواشی پشت پرده در رابطه با برگزاری این دیدار را فاش کرد.

* آقای روشن قرار بود شما به عنوان سرپرست تیم ستارگان ایران روی نیمکت این تیم بنشینید، اما این اتفاق نیفتاد .

 متاسفانه برخی دوستان بد قولی کردند، از اول قرار بود تمام ستاره های جام جهانی 78 و 98 در این بازی به میدان بروند تا به نوعی همه خاطره سازان در این دیدار بزرگ و کار خیر شریک باشند اما با وجود دعوت قبلی من به محل تمرین رفتم اما نکته قابل توجه اینجا بود که آقایان مرا به سر تمرین راه هم ندادند چه رسد به اینکه من در ترکیب کادر فنی حضور داشته باشم. البته الان از این اتفاق ناراحت نیستم فقط مساله ای که مرا به شدت اذیت کرد این بود که چرا عده ای از افراد از نام آدم ها سوء استفاده کردند.

* تنها شما به نحوه برخورد ها اعتراض ندارید، بسیاری از هنرمندان هم به اتفاقات این دیدار معترض هستند.

حتما سو مدیریت وجود دارد که به این ترتیب اعتراض می شود، من از روز اول هم به برخی از نزدیکانم گفتم که آخر این بازی ، داستان درست می شود اما آنها گفتند قضاوت زودهنگام نکن اما حالا همه به حرف های من پی بردند، واقعا در تمام دنیا اینگونه بازی خیریه برگزار می شود؟ به شما قول می دهم این مضحکه و معرکه فقط در فوتبال ایران است چون فقط ما به این ترتیب مدیریت می کنیم.

* هدف اصلی این دیدار کمک به بیماران ام اس بود، اما حالا پس از برگزاری دیدار مشخص شده وعده های قبلی به مدیران انجمن بیماران ام اس یکی یکی از بین رفته و تنها عواید بلیت فروشی از این دیدار قرار است به بیماران این انجمن اختصاص یابد.

شاهد از غیب رسید، من حرف های آقای بابایی را به صورت دقیق مطالعه کردم و در رسانه ملی صحبت های ایشان را شنیدم، این حرف ها واقعیت دارد، قرار بود همه برای کمک به بیماران ام اس وارد میدان شوند اما انگار برخی افراد به منافع دیگر هم فکر می کنند . به همین خاطر حالا وعده های خود را یکی یکی از یاد برده اند، من در جریان هستم که بازیکنان تیم ستارگان جهان مبلغ زیادی را دریافت نکردند اما معلوم نیست چرا برخی دوستان مدعی هستند هزینه های برگزاری این دیدار سرسام آور بوده به همین دلیل فقط عواید بلیت فروشی به بیماران ام اس تعلق گرفته است.

* فکر می کنید با این اتفاقات آیا مردم و هواداران همچنان از برگزاری چنین دیدارهایی استقبال کنند،این حاشیه ها مایه دلزدگی مردم از چنین رویدادهایی نمی شود؟

من که بعید می دانم دیگر این مدل اتفاقات مورد استقبال مردم قرار گیرد، شما مطمئن باشید دیگر چنین اتفاقی با این سبک و سیاق در فوتبال ایران تکرار نخواهد شد، یعنی ما به قدری بد رفتار کردیم و عدم مدیریتمان را به دنیا نشان دادیم که خیلی بعید است دیگر این چنین اتفاقاتی که حرکت های خیرخواهانه به شمار می رود، دوباره تکرار شود.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.