اسماعیل زاده : گارسیا با فرستادن یک تیم سراسر هجومی در دیدار با یووه به نتیجه دلخواهش دست یافت.

 « رم»  هجومی «گارسیا»

 او در خط دفاعی در واقع تنها دو مدافع خالص داشت و درخط میانی تنها فلورنتزی و دروسی هافبک‌های واقعی تیم به شمار می‌رفتند. نتیجه حاصل شده برابر یووه حاصل حمایت کامل خط میانی از مهاجمان و کیفیت و کمیت خط میانی تیم متشکل از کیتا و ناینگولان و پیانیچ بود. مربی فرانسوی در خط حمله به دلیل تراکم مهاجم با مشکلاتی هم روبه‌روست. خط حمله سه نفره متشکل از ایاگو فالکه، ژکو و صلاح برای هر تیمی دردسرساز است، ولی علاوه بر آنها ایتوربه، ایباربو و لیاییچ هم گزینه‌های خوبی هستند و روی نیمکت هم توتی و ژروینیو می‌نشینند.

 این تیم با این بازیکنان می‌تواند قهرمان ایتالیا شود. رم خریدهای خوبی در بازار تابستانی داشته و اگر ژکو نیازی به معرفی شدن ندارد، صلاح و ایاگو فالکه بخوبی یکدیگر را می‌شناسند و دینیه هم یکی از سورپرایزهای خوب ترکیب یکشنبه جلوروسی بود. بازیکنی با قابلیت‌های هجومی که بعد از گذشت دو روز به طور کامل با دیگر بازیکنان تیم تطبیق یافته است.

ساباتینی یکشنبه اعلام کرد که ایتوربه هم جایی نمی‌رود که خیال گارسیا از دراختیار داشتن یک خط حمله رویایی راحت باشد. در مورد شچسنی بحث دیگری مطرح است. رم دروازه بانی که به آن نیاز داشته را پیدا کرده و مورگان دسنکتیس هم بهترین جانشین ممکن برای شچسنی به دلیل تجربه فراوانش خواهد بود. او در ثانیه‌های پایانی با مهار ضربه بونوچی نتیجه را حفظ کرد.

کوروا سود که باشگاه را تهدید به اعتصاب کرده بود، بازی را با پشت کردن هواداران به زمین شروع کرده ولی در نهایت مسابقه را غرق در جشن و پایکوبی به پایان برد. تنها پیروزی‌های تاریخی با چنین ارزش هایی می‌توانند هواداران متوقع رم را با تیم خود آشتی دهند. اگر تیم گارسیا نتایج خوبی کسب کند، هواداران هم به وجد می‌آیند و می‌توانند یار دوازدهم این تیم در دیدارهای خانگی باشند.

البته در این شرایط حضور کاپیتان توتی روی نیمکت تنها نکته منفی به نظر می‌آید. او در دو بازی لیگ حتی یک دقیقه هم برای رم بازی نکرده است. ولی به هرحال دیر یا زود جلوروسی باید به فکر جانشینی برای توتی می‌افتادند و این تیم به مهاجمی نظیر ژکو برای راضی کردن هواداران و برطرف کردن مشکل گلزنی نیاز مبرم داشت؛ حتی اگر توتی یک نماد جاودانه در پایتخت باشد. با این حال توتی به کمک این تیم خواهد شتافت، برای اینکه کمتر بازیکنی در این تیم از تکنیکی مشابه او برخوردار است. او به طور حتم کمتر برای تیم بازی می‌کند، ولی درطول فصل فرصت قرارگرفتن درترکیب ثابت را به دست می‌آورد. درحال حاضر نقش او حمایت ازهم تیمی‌هایش از روی سکوها و اعتراض نکردن خواهد بود.  او حتی خارج از زمین هم کاپیتان تیم خواهد بود.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.