اخبار ويژه /  هواپیمای مفقودشده ایرانی در دانمارک!

نامهاوباما بهسناتور ندلر

تابناک: باراک اوباما، رئیس‌جمهور آمریکا که این روزها سخت مشغول مجاب کردن مخالفان توافق هسته‌ای در این کشور است، در نامه‌ای به سناتور «جرالد ندلر» تصریح کرد: دولت آمریکا قصد دارد تل‌آویو را بیش از پیش از لحاظ نظامی
 تجهیز کند.

 

انتقاد از اظهارات رحمانی فضلی

مهر: مهرداد بذرپاش، عضو هیأت رئیسه مجلس شورای اسلامی، با انتقاد از سخنان اخیر وزیر کشور که ریاست جمهوری روحانی را هشت ساله عنوان کرده است، گفت: اگر این سخنان در قالب پیش‌بینی یک شخصیت سیاسی بیان شده است، مبارکشان باشد، اما به عنوان یک وزیر و مقام مسؤول، حرف ایشان بیش از یک پیش‌بینی ساده قلمداد می‌شود.

وی افزود: چنین سخنانی می‌تواند شائبه‌هایی را برای آینده پیش بیاورد که بگویند، وزیر کشور به عنوان مسؤول ستاد انتخابات کشور، طراحی‌‌ها را به گونه‌ای رقم زده که ریاست جمهوری آقای روحانی دو دوره‌ای شود.

 

معاینه خبرنگارمجروحایرانی توسطوزیربهداشت

مهر: وزیر بهداشت بامداد دیروز با حضور در بیمارستان فارابی تهران، از سیدمحمدحسن حسینی خبرنگار مجروح صداوسیما، عیادت و چشمان او را معاینه کرد.

 

هم ظریف میخواهیم و هم قاسم سلیمانی

مهرنامه: محمود دولت‌آبادی، نویسنده معروف به صراحت اعلام کرد که هم به محمد جواد ظریف و سبک و سیاقش در سیاست‌ورزی اعتقاد دارد و هم به قاسم سلیمانی!. دولت آبادی افزود: من هم قاسم سلیمانی و امثال او را می‌پسندم در جای خود و همینطور آقای ظریف و امثال او را.

به همین روشنی هم این حرف را چاپ کنید. او و امثال او باید سر جای خودشان بایستند و نگذارند مردم‌کُشان وارد کشور ایران شوند.

 

عذرخواهی وزیر

ایرنا: محمود حجتی، وزیرجهاد کشاورزی با عذرخواهی از گندمکاران طلبکار از دولت به دلیل تاخیر در پرداخت پول، گفت: بزودی پول این بخش تامین خواهد شد چراکه فصل کشت بوده و دوباره باید برای خریدن نهاده ها هزینه پرداخت کنند.

 

هواپیمای مفقودشده در دانمارک!

مهر: موسوی، نماینده مردم اهواز در مجلس شورای اسلامی، از خرید هواپیمای مفقودشده ایرانی توسط شرکتی در کشور دانمارک خبر داد وگفت: هواپیماهای فروخته‌شده متعلق به شرکت هواپیمایی نفت بوده که طی معامله‌ای نامعلوم و بدون در نظر گرفتن ضوابط امنیتی، به کشور دانمارک فروخته شد.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.