قدس آنلاین: در هفته دولت امسال، ۱۱۸ پروژه در بخش آب و فاضلاب در شهرهای مختلف استان اصفهان به بهره برداری رسید.

افتتاح ۱۱۸  پروژه آب و فاضلاب در استان اصفهان

به گزارش قدس آنلاین از اصفهان، مدیرعامل شرکت آبفا استان اصفهان با اعلام این خبر، اظهار داشت: در هفته دولت سال جاری 118 پروژه شامل 72 پروژه در بخش آب و 45 پروژه در بخش فاضلاب افتتاح شد .
هاشم امینی با بیان اینکه 680 کیلومتر حجم عملیات صورت گرفته در بخش آبفا بوده است، خاطرنشان کرد: 286 کیلومتر اجرای عملیات توسعه ، اصلاح و خطوط انتقال آب بوده و نیز 394 کیلومتر اجرای عملیات توسعه ، اصلاح و احداث کلکتور در بخش فاضلاب بوده است که در مجموع هزینه اجرای این پروژه ها بالغ بر 1669 میلیارد ریال برآورد شده است .
وی افزود: در هفته دولت با به بهره برداری رسیدن پروژه ها آب و فاضلاب 25 هزار انشعاب آب واگذار شده و نیز 24 هزار انشعاب فاضلاب به متقاضیان واگذار گردید .
وی به در مدار قرار گرفتن دستگاه آب شیرین کن مهاباد پرداخت و تصریح کرد: در هفته دولت دستگاه آب شیرین کن مهاباد اردستان به بهره برداری رسید که به دنبال اجرای این طرح مردم این منطقه به طور شبانه روز از آب شرب سالم و بهداشتی بهره مند شدند این پروژه با هزینه ای بالغ بر 15 میلیارد ریال به بهره برداری رسید.
امینی به مقایسه تطبیقی فعالیت های عمرانی شرکت آب و فاضلاب استان اصفهان در دوسال فعالیت در دولت تدبیر و امید با دوسال پایانی دولت دهم اشاره کرد و گفت: در دو سال پایانی دولت دهم 122 پروژه با اعتباری بالغ بر 1208 میلیارد ریال در هفته دولت سال 91 و 92 به بهره برداری رسید. در حالیکه در هفته دولت 93 و 94 در بخش آب و فاضلاب 268 پروژه با هزینه ای بالغ بر 2358 میلیارد ریال به بهره برداری رسید و این بیانگر رشد 119 درصدی از حیث تعداد پروژه ها در دولت تدبیر و امید است.
وی افزود: همچنین 95 درصد اعتبارات هزینه شده در دولت تدبیر و امید نسبت به دو سال پایانی دولت دهم افزایش یافت.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.