قدس آنلاین – رها واعظی: از مدت ها قبل، دنیای تکنولوژی در انتظار نسخه ی جدید و به روز شده ی تلویزیون اپل بوده است.

احتمال رونمایی از تلویزیون اپل در روز ۹ سپتامبر

به گزارش گروه دانش و فناوری قدس آنلاین، براساس خبرهای موثق و غیرموثق منتشر شده، انتظار می رفت که اپل از تلویزیون جدید خود در WWDC ماه ژوئن رونمایی کند، اما اکنون به نظر می رسد که این کمپانی قصد دارد در روز نهم سپتامبر از نسخه ی جدید تلویزیون خود رونمایی کند.

گفته می شود که کنترل از راه دور این تلویزیون تا حد زیادی ارتقا یافته است و دارای سنسور تشخیص حرکت برای نصب برنامه های مختلف از نقاط مختلف خانه می باشد.

به نظر می رسد که کنترل این تلویزیون بیش تر برای انجام بازی ایجاد شده است و دارای تراشه ی A8 جدید و به دور از محدودیت های باتری گوشی های هوشمند می باشد.

در یکی از گزارش های اخیر در خصوص این گوشی عنوان شده است که تلویزیون جدید اپل قرار است تبدیل به دستگاهی برای کنترل همه ی اجزای خانه های هوشمند شود و تنها به پخش برنامه های تلویزیونی اختصاص ندارد.

قیمت گذاری برای دریافت برنامه های تلویزیون اپل هنوز قطعی نشده است، اما ظاهرا با پرداخت ماهانه 40 دلار می توان از برنامه های زنده در تلویزیون اپل بهره برد. این تلویزیون قابلیت به روزرسانی های مداوم را دارد.

Apple TV 2.0 قرار است در روز 9 سپتامبر رونمایی شود و این تلویزیون در آینده یی نزدیک، به تمام تکنولوژی های لازم برای جریان زندگی هوشمند متصل خواهد شد.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.