۱۰ شهریور ۱۳۹۴ - ۱۰:۲۴
کد خبر: 306433

وزیر آموزش و پرورش گفت: با تصویب طرح رتبه بندی معلمان در شورای توسعه مدیریت، احکام معلمان تا قبل از شروع سال تحصیلی جدید به آنان ابلاغ می شود.

فانی: احکام معلمان تا پیش از مهر ابلاغ می شود

علی اصغرفانی در گفت و گو با  ایرنا افزود: هر فعالیتی که در راستای ماموریت معلمان باشد می تواند در بحث رتبه بندی موثر واقع شود. 
وی با بیان اینکه کانون های ارزیابی آموزش و پرورش در سال های آینده نسبت به فعالیت های معلمان در خصوص بحث رتبه بندی موثرتر عمل خواهند کرد، افزود: در واقع الگوهای برتر تدریس یکی از شاخص های موثر و مهم درصد رتبه بندی معلمان خواهد بود.
فانی اظهارداشت: طرح رتبه بندی در شورای توسعه مدیریت تصویب شده و احکام معلمان تا قبل از مهر به آنان ابلاغ خواهد شد و در این راستا میزان افزایش حقوق معلمان با توجه به شرایط افراد متفاوت است.

** تامین معلمین مدارس 
وزیر آموزش و پرورش در خصوص کمبود معلم در آغاز سال تحصیلی جدید گفت: یکی از وظایف پرسش مهر که در وزارت آموزش و پرورش از سال ها پیش به عنوان یک پروژه مهم مطرح بوده بهینه سازی فضا ، تجهیزات و نیروی انسانی مدارس است. 
فانی افزود: سال گذشته با کمترین مشکل سال تحصیلی را آغاز کردیم و امسال نیز با هماهنگی های صورت گرفته تلاش می شود تا سال تحصیلی جدید را بدون مشکلی در این زمینه شروع کنیم.

** طرح تدریس مدیران مدارس 
وزیر آموزش و پرورش در خصوص طرح تدریس مدیران مدارس در کلاس درس ، تصریح کرد: تدریس مدیران به میزان شش ساعت در هفته از مصوبات سال های گذشته این وزارتخانه بود که اجرا نمی شد و این درحالی است که موضوع یادشده جزو وظایف مدیران مدارس درنظر گرفته شده است.
در حال حاضر یک میلیون و 13 هزار و 655 نفر در آموزش و پرورش اشتعال دارند که از این تعداد 897 هزار نفر معلم هستند.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.