به گزارش خبرنگارقدس آنلاین از سبزوار احمد برادران در جمع مردم روستای ابراهیم آباد از توابع شهرستان سبزوار افزود : در نظام جمهوری اسلامی به ارزشهای الهی و انسانی توجه ویژه شده و مردم نقش مهمی در تعیین سرنوشت خود دارند.

توجه به روستاها بزرگ ترین تکلیف مسوولان است

 

وی خاطر نشان کرد : توجه به روستاها تکلیف بزرگ برای مسوولان است چرا که در عدالت اجتماعی دسترسی به امکانات، تفاوتی بین شهر و روستا وجود ندارد.

فرماندار ویژه سبزوار با اشاره به اقتدار انقلاب اسلامی ایران اظهار داشت : پیشرفت ایران حاصل نقشه راه رهبر معظم انقلاب، پشتوانه و حمایت مردم و تلاش دولتمردان می باشد .

وی همچنین یاد آور شد :  امروز جمهوری اسلامی ایران از امن ترین کشورهای جهان است و با تحقق همدلی بین دولت و مردم از مشکلات داخلی کاسته شده و توطئه دشمنان نیز خنثی می شود .

فرماندار سبزوار  از مردم خواست در انتخابات آینده با مشارکت حداکثری و انتخاب هوشیارانه و درست سرنوشت خوبی را برای خود و کشور تعیین نمایند.

وی ادامه داد: دولت یازدهم در صدد رفع مشکلات مردم است و نهضت آبرسانی ، آسفالت و گاز رسانی به روستاها در همین راستا است.

وی همچنین طرح تحول نظام سلامت را از موفقیت های بزرگ دولت تدبیر و امید دانست و اضافه کرد : کاهش هزینه پرداخت بیماران و بیمه همگانی مردم بخشی از دستاوردهای طرح تحول نظام سلامت است.  /   انتهای پیام

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.