قدس آنلاین- تبریز: معاون آموزشی و تحصیلات تکمیلی دانشگاه تبریز با اعلام تقویم آموزشی نیم‌سال اول سال تحصیلی ۹۵-۹۴ این دانشگاه، از انجام تمام مراحل ثبت نام بصورت اینترنتی خبر داد.

تقویم آموزشی نیم‌سال اول دانشگاه تبریز اعلام شد

به گزارش قدس آنلاین از تبریز، محمدتقی اعلمی با بیان اینکه با انجام مراحل ثبت‌نام به صورت اینترنتی از ایاب و ذهاب و صرف هزینه زیاد توسط خانواده‌ها و دانشجویان جلوگیری می‌شود، افزود: بر اساس برنامه زمان بندی، ثبت نام اینترنتی 8 و 9 شهریور برای پذیرفته‌شدگان دکتری تخصصی، 17 و 18 شهریور برای دانشجویان پذیرفته شده مقطع کارشناسی ارشد و از 23 لغایت 25 شهریورماه برای پذیرفته‌شدگان آزمون سراسری در مقاطع کارشناسی و کاردانی صورت می‌گیرد.

معاون آموزشی و تحصیلات تکمیلی دانشگاه تبریز با اشاره به اینکه بر اساس این تقویم، کلاس‌های نیم‌سال اول سال تحصیلی 95- 94، از 21 شهریور تا 9 دی ماه سالجاری برگزار خواهد شد، یادآور شد: تحویل مدارک دانشجویان ورودی‌های جدید به دانشکده‌ها نیز برای پذیرفته‌شدگان مقطع دکتری، روزهای 21 و 22 شهریور ماه، کارشناسی ارشد، 23 الی 25 شهریور و دانشجویان کارشناسی در روزهای 28 و 29 شهریور به صورت همزمان و یا پس از شروع کلاس ها صورت خواهد گرفت.

وی در ادامه درباره انتخاب واحد ورودی‌های سال‌های قبل نیز گفت: زمان انتخاب واحد دانشجویان تحصیلات تکمیلی روز سه‌شنبه 17 شهریور، ورودی‌های 91 و ماقبل و (کارشناسی ناپیوسته علوم آزمایشگاهی دامپزشکی ورودی های93) روز شنبه 14 شهریور، ورودی های 92 روز یکشنبه15 شهریور، ورودی‌های 93 روز دوشنبه 16 شهریور و انتخاب واحد ورودی های 94 به صورت دسته جمعی توسط دانشکده در روز تحویل مدارک خواهد بود.

اعلمی افزود: کپی برابر اصل کردن مدارک پس از آغاز کلاس‌ها در دانشکده‌ها انجام می‌شود، همچنین دانشجویانی که در ایام تعیین شده موفق به انتخاب واحد نشده‌اند، می‌توانند، روز چهارشنبه 18 شهریور از ساعت 9 صبح تا ساعت 24 اقدام به انتخاب واحد کنند.

معاون آموزشی و تحصیلات تکمیلی دانشگاه تبریز پایان مهلت ارایه درخواست بررسی مشکل انتخاب واحد توسط دانشجویان در فرم ویژه به آموزش دانشکده‌ها را 28 شهریور ذکر کرد و خاطرنشان شد: بر اساس این تقویم آغاز و پایان تحویل فرم تغییر رشته و تغییر رشته توام با انتقال به متقاضیان از طریق آموزش دانشکده نیز از اول لغایت 30 آبان ماه 94 خواهد بود.

وی زمان حذف و اضافه را 31 شهریور تا اول مهر ماه اعلام کرد و گفت: امتحانات پایان ترم نیز از 12 تا 27 دی‌ماه برگزار می‌شود.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.