قدس آنلاین- تبریز: رئیس شورای اسلامی شهر تبریز گفت: توریسم‌درمانی در سال‌های گذشته در تبریز به علل مختلف با افت مواجه شده و نتوانسته‌ایم به رشد خود ادامه دهیم.

پس‌رفت توریسم سلامت در تبریز

به گزارش قدس انلاین از تبریز،  شهرام دبیری پیش از ظهر امروز در همایش بین‌المللی بازاریابی دیجیتال و صنعت گردشگری در تبریز با بیان اینکه شهر تبریز قابلیت‌های زیادی برای جذب گردشگر دارد، اظهار داشت: با وجود اقدامات گسترده‌ای که در شورای شهر و سازمان میراث فرهنگی و گردشگری شده، نتوانسته‌ایم در این زمینه موفق باشیم و باید با افزایش همگرایی در این راستا موفق‌تر عمل کنیم.

رئیس شورای اسلامی شهر تبریز عنوان کرد: این شهر بزرگان زیادی داشته و دارد و در عرصه‌های مختلف حرف‌های زیادی برای گفتن دارد و یکی از محورهای توسعه گردشگری در تبریز، توریسم‌درمانی است.

وی گفت: توریسم‌درمانی، طی سال‌های گذشته در تبریز به علل مختلف با افت مواجه شده و نتوانسته‌ایم به رشد خود ادامه بدهیم.

دبیری یادآور شد: شهرداری تبریز، تسهیلات خاصی برای امر گردشگری در نظر گرفته و حمایت از شرکت‌های گردشگری به شکل کلان صورت می‌گیرد، علاوه بر این امیدواریم در زمینه تسهیلات بانکی نیز اقداماتی شود.

وی افزود: شهر تبریز با بسیاری از شهرهای جهان خواهر خوانده است و از سویی دیگر شهردار تبریز به عنوان رئیس اطلس شهرهای جهان اسلام انتخاب شده است.

رئیس شورای اسلامی شهر تبریز یادآور شد: در تلاشیم که زمینه خواهر خواندگی تبریز با برخی شهرهای اروپایی را نیز فراهم کنیم.

دبیری تاکید کرد: برگزاری همایش‌های گردشگری و استفاده از قابلیت‌های مجازی، می‌تواند به توسعه گردشگری بیانجامد.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.