قدس آنلاین- تبریز: فرمانده انتظامی عجب‌شیر از ادامه طرح پاکسازی نقاط آلوده و دستگیری ۲۰ معتاد و خرده فروش مواد مخدر و کشف مقادیر قابل توجهی انواع موادمخدر در این شهرستان خبر داد.

دستگیری ۲۰ معتاد و خرده‌فروش موادمخدر در عجب‌شیر
به گزارش قدس آنلاین از تبریز، رضا اصلانی‌فر امروز اظهار داشت: طرح پاکسازی نقاط آلوده با هدف ارتقای امنیت اجتماعی و پاسخگویی به درخواست‌های مردمی در جهت جمع‌آوری معتادان پرخطر و خرده‌فروشان مواد مخدر توسط ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر این شهرستان اجرا شد.

وی افزود: ماموران در اجرای این طرح 11 معتاد پرخطر و 9 خرده ‌فروش مواد مخدر را دستگیر و مقادیر قابل توجهی انواع مواد مخدر، 2عدد وافور، یک دستگاه ترازوی توزین و یک عددپایپ را کشف و دو دستگاه خودرو و یک دستگاه موتورسیکلت را توقیف کردند.

اصلانی‌فر گفت: متهمان پس از تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی به مقام قضایی معرفی و معتادان تابلو و خطرناک جهت بازپروری تحویل کمپ اعتیاد عجب‌شیر شدند.

فرمانده انتظامی شهرستان عجب‌شیر خاطرنشان کرد: به منظور سالم‌سازی و پاکسازی مناطق آلوده و جلب رضایت عمومی مردم این طرح و طرح‌های مشابه همچنان تداوم خواهد یافت و پلیس شهرستان با تمام توان در طول شبانه‌روز با شماره تماس 110جهت ارائه هرگونه خدمات در خدمت شهروندان عزیز بوده و با شماره تماس 197 آماده دریافت هرگونه انتقاد و پیشنهاد از عملکرد پلیس است.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.