محسن رحیمی عنبران: با فرود یک فروند هواپیمای ایرباس۳۳۰ باظرفیت ۲۸۰ مسافردر فرودگاه بین المللی شهید هاشمی نژاد ،خط پروازی مشهد- دوبی و برعکس شرکت هواپیمایی امارات افتتاح شد.

نخستین پرواز شرکت هواپیمایی امارات در مشهد به زمین نشست

مدیر کل فرودگاه های استان خراسان رضوی صبح روز گذشته ، در مراسم افتتاح شرکت هوایی امارات و پرواز مسیر دبی- مشهد وبرعکس که در فرودگاه مشهد برگزار شد، گفت: ظرفیت پذیرش مسافر در فرودگاه بین المللی شهیدهاشمی‌نژاد به سرعت افزایش می‌یابد.

محمد باقر قاسم زاده ایجاد این خط پروازی را نقطه عطفی در حمل‌ونقل هوایی استان دانست و افزود: مشهد به دلیل وجود بارگاه مطهر رضوی و سایر جاذبه‌های گردشگری ظرفیت‌های مناسبی دارد و سالانه پذیرای 8 میلیون مسافر خارجی و در مجموع 25 میلیون مسافر داخلی و خارجی است.

وی خاطرنشان کرد: برای تهیه زیرساخت‌های مناسب تلاش می‌کنیم ،زیرا درحال‌حاضر مشهد با بیش از 140 نقطه دنیا در تماس و ارتباط است و باید یک سرویس‌دهی مطلوب و ایده‌آل داشته‌باشیم.

مدیر کل فرودگاه‌های خراسان رضوی تصریح کرد: طی هماهنگی‌های انجام شده با وزارت خارجه امکان صدور ویزا در فرودگاه برای مسافر فراهم شده تا فضا برای ورود گردشگر به مشهد تسهیل شود.

شیخ ماجد المعلا ،معاون عملیات بازرگانی رئیس شرکت هواپیمایی امارات در این مراسم گفت: امروز مشهد به شبکه جهانی خطوط امارات پیوست و با احتساب این شهر، امارات به 148 مقصد در جهان پرواز خواهد داشت.وی با بیان اینکه نسبت به پروازهای مشهد خوشبین هستیم، اظهار کرد: معتقد هستیم این 5 پرواز در هفته موجب رشد ترافیک ورودی و خروجی تجاری در ایران خواهد شد و شرکت‌های داخلی در مشهد قادر خواهند بود با اتصال به شبکه مرکزی هواپیمایی امارات، تجارت خود را گسترش دهند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.