اخبار ويژه / درگیری سپاه با ضد انقلاب در کرمانشاه

اسلحه مرگ علیه داعش

گروه سیاسی: به تازگی نیروهای مقاومت در جبهه های جنگ علیه داعش در عراق وسوریه از سلاح های مرگباری استفاده می کنند که 
می تواند ستون سست نیروی تروریستهای داعش را ویران کند. گفته می شود که این سلاح ها برای تک تیراندازها طراحی شده است و در یک عملیات سه نیروی داعش همزمان بوسیله یک گلوله این اسلحه به هلاکت رسیدند.

 

رضایت ایرانی‌ ها از روحانی 

تسنیم: تازه‌ترین نظرسنجی انجام شده از سوی مؤسسه آمریکایی افکارسنجی «آی‌پُز» از شهروندان ایران بیانگر رضایت ایرانی‌ها از عملکرد حسن روحانی، رئیس جمهوری ایران است.

 

درگیری سپاه با ضد انقلاب در کرمانشاه

مهر: فرمانده سپاه حضرت نبی اکرم (ص) کرمانشاه از پاکسازی برخی مناطق مرزی این استان از عناصر ضد انقلاب و هلاکت تعدادی از آنها با ضبط مقادیر قابل توجهی سلاح و مهمات خبر داد. سردار بهمن ریحانی افزود: در این عملیات همچنین یکی از رزمندگان سرافراز سپاه اسلام به نام عبدالحمید حسینی به شهادت رسید.

 

مدیری که همراه نباشد باید برود 

تابناک: سیدحسین هاشمی، استاندار تهران در نشست برنامه‌ریزی این استان طی سخنانی با اشاره به دوران پساتحریم و با بیان اینکه این دوره بسیار حساس است، گفت: تا دو ماه آینده «برجام» نهایی و اجرایی می‌شود و از آن پس بهانه ای برای انجام مسؤولیتها قابل قبول نیست و مدیری که نتواند همراه باشد، باید کنار برود.

 

تکذیب هتک حرمت مسافران ایرانی در دوبی! 

باشگاه خبرنگاران: طی روزهای اخیر مطلبی در فضای مجازی منتشر شد مبنی بر اینکه مسافران ایرانی در فرودگاه دوبی مورد بازرسی نامتعارف همچون عریان کردن و ... قرار گرفتند. در همین راستا یک منبع آگاه در وزارت خارجه گفت: تاکنون هیچ گزارش رسمی در خصوص این اخبار و شایعات از سوی نمایندگی‌های ما در دوبی یا ابوظبی ارایه نشده است.

 

 حمایت مرکل از نقش سازنده ایران در سوریه

فارس: آنگلا مرکل، صدر اعظم آلمان روز گذشته در نشستی خبری با اشاره به تغییر مواضع  اروپا نسبت به ایران بعد از توافق هسته‌ای، از نقش ایران در حل تنشهای سوریه استقبال کرد.

 

انتقاد از تجمع مقابل سفارت انگلیس

ایلنا: سید شهاب‌الدین چاوشی، معاون سیاسی اجتماعی استاندار تهران با اشاره به برخی تجمعهای غیرقانونی اظهار داشت: تجمع مقابل سفارت انگلستان که روزهای گذشته انجام شد، خلاف قانون بود و اجازه‌ای گرفته نشده بود. وی افزود: تمام جریانهای سیاسی شناسنامه‌دار که می‌خواهند ابراز نظر کنند و حرفشان را بزنند از نظر قانون اساسی مجازند.  اما اگر تجمع غیرقانونی باشد، از هر گروهی که باشد، خلاف قانون است و با آن برخورد می‌شود.

 

پیگیری اختلاس 5/6میلیاردی در ساوجبلاغ

ایرنا: حسن جهانشاه‌لو، دادستان عمومی و انقلاب اسلامی ساوجبلاغ از اختلاس 5/6 میلیارد ریالی یک مأمور آب در این شهرستان خبر داد و افزود: این فرد یکی از کارمندان رسمی اداره آب ساوجبلاغ است که این مبلغ را به بهانه بازسازی و ترمیم شبکه آب از شهروندان این شهرستان دریافت کرده است.

 

محاکمه یک ایرانی در کویت به اتهام امنیتی 

عصرایران: دادستانی کل کویت 25 شهروند کویت و یک ایرانی را به اتهامهای متعدد از جمله امنیتی و انتقال اطلاعات، به دادگاه جنایی معرفی کرد.  دادستانی کویت در بیانیه ای که در خبرگزاری رسمی این کشور آن را منتشر شد، مدعی شد: از جمله اتهامهای این افراد، انجام اقدامهای دشمنانه علیه دولت کویت از طریق در اختیار داشتن سلاح و مهمات و تأسیسات شنود غیرقانونی با هدف انجام فعالیتهای غیرقانونی است.

 

پنتاگون: شکست داعش حتمی است

مهر: وزارت دفاع آمریکا(پنتاگون) در صفحه توییتر به نقل از«اشتون کارتر» وزیر دفاع این کشور اعلام کرد که دولت آمریکا تا به حال 12 هزار نیروی عراقی را برای مبارزه با داعش آموزش داده است. کارتر پیروزی بر داعش را حتمی دانست و در عین حال اعلام کرد نیاز به آموزش های بیشتر ارتش عراق است.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.