قدس آنلاین:استاندار خراسان شمالي با اشاره به برقراري امنيت مطلوب در استان، گفت: احترام به مردم از وقوع ۶۰ يا ۷۰ درصد مسائل امنيتي جلوگيري مي کند.

احترام به مردم ازبسیاری  مسائل امنيتي جلوگيري مي کند

به گزارش قدس آنلاین از بجنورد، مهندس"سيد علي اکبر پرويزي" در ديدار فرماندهان انتظامي خراسان شمالي با قدرداني از عملکرد فرماندهي انتظامي استان، افزود: خداوند را شاکريم که همکاري و تعاملات خوبي بين نيروي انتظامي و ساير نهادهاي دولتي در حوزه امنيت برقرار است.

وي با بيان اينکه بايد با نگاه تعاملي مشکلات مردم را حل کنيم، بيان داشت: اگر نيت ها خالصانه باشد و همه در مسير خدمت تلاش کنيم قطعا موفقيت بيشتري خواهيم داشت.

استاندار خراسان شمالي در ادامه با بيان اينکه در استان آرامش نسبي حاکم است، خاطرنشان کرد: اعتقاد قلبي ما اين است که با وجود ديگر نيروهاي مسلح، مسئول امنيت استان به هر شکلي نيروي انتظامي است و ديگر نيروهاي نظامي کمک کننده ناجا هستند.

مهندس"پرويزي" اضافه کرد: انتظار ما از نيروي انتظامي اين است که در همه حوزه ها حضوري پررنگ داشته باشيد و براي برقراري امنيت و آسايش شهروندان تلاش کنيد.

اين مقام مسئول همچنين گفت: چيزي که مسئولان را در همه جا سربلند مي کند خدمت صادقانه ، خالصانه و تلاش براي رفع مشکلات شهروندان است.

وي با تاکيد بر برخورد مناسب با مردم، اظهار داشت: کساني که به پليس مراجعه مي کنند حتما دچار يک چالش و مشکل شده اند لذا اگر برخورد و پيگيري مناسبي صورت گيرد بخشي از خشم مراجعه کنندگان فروکش مي کند.

استاندار خراسان شمالي با اشاره به انتخابات پيش رو، افزود: برقراري نظم و امنيت انتخابات با نيروي انتظامي است و ديگر نيروهاي مسلح در شرايط اضطراري بکارگيري مي شوند.

"پرويزي" در پايان با قدرداني از تلاش هاي شبانه روزي پليس، خاطرنشان کرد: در تلاش هستيم تا پروژه هاي نيمه تمام عمراني فرماندهي انتظامي استان خراسان شمالي که مربوط به سفر پرخير و برکت مقام معظم رهبري بوده را به اتمام برسانيم.

فرمانده انتظامي استان خراسان شمالي نيز در اين ديدار گفت: سرلوحه کاري انتظامي استان برقراري تعامل و همکاري سازنده با ديگر دستگاه هاي دولتي بوده و بر اين امر اهتمام جدي داريم.

سردار"عليرضا مظاهري" افزود: در خراسان شمالي ارتباط سالم و منطقي در بين فرمانداران و فرماندهان انتظامي برقرار بوده و اين امر باعث برقراري امنيت مطلوب در استان شده است.

اين مقام ارشد انتظامي همچنين با اشاره به حمايت استانداران از نيروي انتظامي، بيان داشت: وظيفه خود مي دانيم ارتباطي سالم و منطقي با استانداران و فرمانداران داشته باشيم و در جايي که نياز باشد در راه برقراري امنيت و احساس امنيت تلاش مي کنيم.

سردار"مظاهري" خاطرنشان کرد: در سال جاري که به شعار"دولت و ملت، همدلي و همزباني" نامگذاري شده، نيروي انتظامي خود را بيشتر از ديگر سازمان ها نيازمند اين شعار مي داند.

وي با اشاره به کاهش 100 درصدي سرقت هاي مسلحانه از ابتداي سال جاري در خراسان شمالي، يادآور شد: تمام تلاش پليس بر اين است تا در بحث مبارزه با موادمخدر، ناهنجاري هاي فعلي و موضوعه سرقت امنيت مطلوبي را در استان برقرار کنيم.

وی در پايان از تعامل و همکاري مطلوب فرماندهي انتظامي استان خراسان شمالي با آموزش و پرورش، صداوسيما، شوراي شهر، شهرداري، سازمان تبليغات، فرهنگ و ارشاد اسلامي و ديگر سازمان هاي مردم نهاد خبر داد.     

انتهای خبر/.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.