قدس آنلاین:معاون سیاسی امنیتی استانداری خراسان شمالی گفت:موضوع انتخابات امسال از اهمیت ویژه ای برخوردار است و باید این انتخابات موجب هم افزایی بیشتر در جامعه شود.

انتخابات باید موجب هم افزایی بیشتردر جامعه شود

به گزارش قدس آنلاین از بجنورد، محمد رحیم نوروزیان در جلسه ستاد انتخابات استان اظهار داشت:متاسفانه در برخی از دوره های انتخابات شاهد نزاع و تفرقه و درگیری در بحث بعضی مناطق بوده ایم و این درحالیست که انتخابات باید یک فرصت تلقی می شود و از این رو از هم اکنون باید برنامه ریزی شود تا از بروز حواشی نامناسب پیشگیری گردد.

وی با تاکید بر اینکه باید سیاستگذاری های درستی برای انتخابات امسال اتخاذ شود، ادامه داد:دولت تدبیر و امید به دنبال برگزاری یک انتخابات سالم و بدون حاشیه است و مجریان انتخاباتی باید بی طرفانه عمل کنند تا این رویکرد دولت عملیلاتی و تحقق گردد.
رییس ستاد انتخابات خراسان شمالی در ادامه با بیان این که همه ما به دنبال برگزاری انتخاباتی سالم و پرشور هستیم، تصریح کرددر نشستی که به اتفاق اعضای محترم هیئت نظارت استان و استانداری داشتیم و هماهنگی و همکاری خوبی مورد توافق قرار گرفت تا در جهت سلامت هر چه بیشتر انتخابات و پیشگیری از هر گونه تخلف افدام بعمل آید.
نوروزیان اظهار داشت:نقش صداو سیما، رسانه ها و خبرگزاری ها در پردازش به موضوع انتخابات بسیار مهم است به گونه ای که دقت نمایند سیاست ها و رویکردهای دولت بدرستی تببین گردد و منجر به ایجاد فضای نشاط ، مشارکت حداکثری و آرامش و امید شود.
وی گفت: با توجه به تعامل و همکاری خوبی که در استان بین نیروهای اجرایی، دستگاههای قضائی،نیرو امنیتی و انتظامی و هیئت نظارت استان است ما نگرانی خاصی در بحث انتخابات نداریم و ان شاالله با همراهی کامل مردم شاهد برگ زرینی دیگر در خطه قهرمان پرور خراسان شمالی در اسفند ماه آتی خواهیم بود.

انتهای خبر/.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.