برنامه نود هماهنگي با باشگاه استقلال را تكذيب كرد

به گزارش قدس آنلاين،در روزهایی که باشگاه استقلال بازیکنانش را ممنوع‌المصاحبه کرده، حضور خسرو حیدری در برنامه تلویزیونی نود یکی از بزرگترین علامت سوال‌هایی است که مقابل میهمان این برنامه قرار می‌گیرد.
استقلالی‌ها اصرار دارند که رسانه‌ها برای مصاحبه با بازیکنان این تیم باید هماهنگی‌های لازم را با باشگاه انجام دهند و حتی نامه‌نگاری‌های لازم را برای این منظور انجام داده باشند. حتی آنها در تعهدی که از بازیکنان گرفته‌اند جریمه‌ای 5 میلیون تومانی به ازای هر مصاحبه برای بازیکنان مشخص کرده‌اند.
هرچند این تصمیم با اعتراض برخی بازیکنان روبه‌رو شده است اما تا کنون، به نظر می‌رسد که استقلالی‌ها رویه خود را تغییر نداده‌اند و اصرار دارند که تنها با این روش می‌توانند حاشیه‌های تیم را مدیریت کنند! حضور خسرو حیدری در برنامه نود، آن هم با وجود تصمیم‌های عجیبی که از سوی باشگاه اتخاذ شده را یا باید به حساب شجاعت این بازیکن گذاشت یا با هماهنگی‌های انجام شده از سوی برنامه نود با باشگاه استقلال مرتبط دانست.
در همین رابطه با یکی از مسوولان برنامه نود که وظیفه هماهنگی با میهمانان این برنامه را بر عهده دارد صحبت کردیم و او تأکید داشت با توجه به اینکه خسرو حیدری در اردوی تیم ملی به سر می‌برده، برای مصاحبه با او تنها به هماهنگی با تیم ملی نیاز بوده. ضمن اینکه اگر هم خسرو به عنوان بازیکن استقلال قرار بود در این برنامه حاضر شود، اول با خود او در نهایت با سرمربی تیم هماهنگ می‌شد و معمولاً هماهنگی با باشگاه جزو الزامات این برنامه نیست.  با توجه به اصرار استقلالی‌ها به انجام هماهنگی‌های لازم جهت مصاحبه، باید دید آیا قرار است برای خسرو حیدری هم جریمه‌ای در نظر بگیرند؟ مهم‌تر از آن اینکه‌ ای کاش مسوولان باشگاه با نگاهی به وضعیت تیم در طول مدت اجرای این قانون، بررسی می‌کردند که آیا این شیوه برخورد، واقعاً باعث کمتر شدن حواشی پیرامون آبی‌ها می‌شود یا خیر؟ به ویژه اینکه در طول مدت اخیر بیش‌تر مشکلات استقلال مربوط به قهر و تمرین نکردن بازیکنانش بوده، نه مصاحبه کردن آنها! و در چنین وضعیتی شاید بهتر است باشگاه استقلال علاوه بر جریمه کردن بازیکنانی که مصاحبه می‌کنند، جریمه‌ای نقدی هم برای این رفتار در نظر بگیرند تا شاید در انتهای فصل، مبلغ قابل توجهی از قرارداد برخی از بازیکنان، به حساب باشگاه برگردد!

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.