قدس آنلاین: مديرعامل شركت عمران و مسكن سازان منطقه شرق تجربه موفق شهرداری مشهد در عرضه و فروش اوراق مشارکت قطار شهری را تایید کرد و گفت: این طرح باعث انتفاع مردم از اقتصاد زیارت می شود.

فروش اوراق مشارکت باعث انتفاع مردم از اقتصاد زیارت است
به گزارش قدس آنلاین، احمد نوروزی در گفتگو با خبرنگار  ما در رابطه با لزوم انتفاع مردم از اقتصاد زیارت، گفت: باید در خصوص حضور مردم در پروژه های شهری برنامه ریزی صورت بگیرد تا ضمن مشارکت در توسعه شهر از درآمد های حاصل از آن نیز منتفع شوند. 
شهردار اسبق مشهد افزود: عرضه اوراق مشارکت موثرترین راه برای جذب سرمایه های خرد مردم است. 
وی با اشاره به لزوم استفاده از سرمایه های خرد مردم در پروژه های شهری، اظهار کرد: می توان با استفاده از توان و مشارکت مردم روند توسعه شهر را با سرعت پیمود. 
نوروزی با اشاره به تجربه موفق شهرداری مشهد در عرضه و فروش اوراق مشارکت قطار شهری، گفت: عرضه اوراق مشارکت یکی از راهکارهایی است که می تواند با انتفاع حداکثری مردم، از سرمایه های خرد آنان در پروژه های شهری استفاده کرد. 
مديرعامل شركت عمران و مسكن سازان منطقه شرق در خصوص عرضه سهام شرکت های سهامی عام تاکید کرد: متاسفانه اکثر این شرکت ها، تجربه موفقی در این زمینه نداشتند. 
مشهد باید قطب ثبات اقتصادی باشد 
شهردار اسبق مشهد با اشاره به بحران های مالی اخیر در مشهد، تاکید کرد: مشهد باید قطب ثبات و امنیت اقتصادی باشد ولی تا رسیدن به این مرحله باید تلاش زیادی انجام شود.
وی با بیان اینکه باید رویداد مشهد 2017 در میان مردم رسوخ یابد، تصریح کرد: می توان از تجربیات سایر کشورها که میزبان پایتخت فرهنگی جهان اسلام بوده اند، برای هر چه پربارتر برگزار شدن این مهم استفاده کرد. 
مديرعامل شركت عمران و مسكن سازان منطقه شرق اظهارکرد: استفاده از پتانسیل متروپلیس برای استفاده از تجربیات خارجی و دریافت نظرات مدیران شهری دنیا برای برگزاری این رویداد، می تواند نکات و ایده های خوبی را در اختیار برگزار کنندگان قرار دهد.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.