قدس آنلاین- ایلام: پیکر های مطهر شهیدان"حمید زرگوشی و لطفعلی مرادحاصلی" از رزمندگان عملیات والفجر۹، پس از تفحص و احراز هویت در خاک سلیمانیه عراق، بعد از ۲۹ سال شناسایی و به خاک جهموری اسلامی ایران وارد شدند.

رجعت پیکر دو شهید دانشجوی ایلامی به وطن

به گزارش قدس آنلاین از ایلام، قرار است در روزهای آینده پیکر این دو دانشجوی شهید وارد استان ایلام شود.

** شهید لطفعلی مرادحاصلی:

 شهید لطفعلی مرادحاصلی فرزند خانعلی در سال 1345 در روستای زنجیره علیا از توابع شهرستان چرداول در یک خانواده ی مذهبی چشم به جهان گشود.

وی دوران تحصیلات خود را تا سوم راهنمایی در همان روستا گذرانید و بعلت کمبود امکانات آموزشی در روستا دوران مقطع متوسطه را در شهر سرابله با موفقیت گذرانید و در سال 1364 در رشته علوم اجتماعی تربیت معلم در کرمانشاه مشغول به تحصیل شد.

با توجه به دوران جنگ تحمیلی از طریق نیروی مقاومت بسیج سپاه پاسداران انقلاب اسلامی تیپ نبی اکرم (ص) کرمانشاه راهی جبهه های کردستان گردید تا اینکه در تاریخ 8/1/65 در منطقه عملیاتی والفجر 9 شهر سلیمانیه به لقاءالله پیوست.

** شهید حمید زرگوشی:

شهید حمید زرگوشی فرزند ابراهیم در سال ۱۳۴۵ در شهرستان مهران به دنیا آمد، وی در سال ۱۳۶۴ در دانشکده تربیت معلم شهید اشرفی کرمانشاه قبول شد.

این دانشجوی شهید ایلامی در سال ۱۳۶۵ و در عملیات والفجر ۹ در منطقه سلیمانیه عراق، جاوید الاثر و  به فیض بزرگ شهادت نائل شد.

 

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.