۱۱ شهریور ۱۳۹۴ - ۲۰:۳۸
کد خبر: 306877

ادن هازارد می گوید هیچوقت نخواهد توانست مثل کریس رونالدو و لیونل مسی شود و هر فصل بین ۵۰ تا ۶۰ گل به ثمر برساند.

هازارد: هیچوقت مثل مسی و رونالدو نمی‌شوم

به گزارش ایسنا و به نقل از مجله اسپورت، ادن هازارد فصل قبل به عنوان بهترین بازیکن لیگ برتر انتخاب شد و خیلی‌ها به مقایسه این بازیکن با مسی و رونالدو پرداختند و حتی مورینیو در صحبتی جالب عنوان کرد هازارد از رونالدو بهتر بوده است.

ادن هازارد که این فصل در 4 بازی با پیراهن چلسی عملکرد ضعیفی داشته و حتی در بازی با کریستال پالاس یکی از ضعیف‌ترین بازیکنان میدان بود درباره مقایسه با رونالدو و مسی گفت: همیشه از خودم می‌پرسم باید چه کارهایی بکنم تا مثل رونالدو و مسی بتوانم در هر فصل 50 یا 60 گل به ثمر برسانم. تلاش زیادی کردم ولی فهمیدم نمی‌توانم از نظر گلزنی مثل آنها شوم. فکر می‌کنم هیچوقت هم نتوانم مثل مسی و رونالدو موفق شوم. این ویژگی در من نیست و بخش مهمی از این ویژگی نیز به نظرم ذهنی است و به ذهنیت من ربط دارد.

ستاره تیم ملی بلژیک ادامه داد: مسی و رونالدو وقتی دو گل در یک بازی به ثمر می‌رسانند فکر نمی‌کنند که کارشان تمام است و برای زدن گل سوم تلاش می‌کنند ولی من اگر یک گل بزنم به خودم می‌گویم بس است و دیگر مثل قبل تلاش نمی‌کنم. اگر هر فصل بتوانم بین 15 تا 20 گل به ثمر برسانم خیلی خوشحالم خواهم بود و فکر می‌کنم همین نیز کافی باشد.

او در پایان گفت: فکر می‌کنم در حال حاضر در بهترین شرایط دوران بازی خود قرار دارم ولی این کافی نیست و دوست دارم بهتر از این شوم.

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.