۱۱ شهریور ۱۳۹۴ - ۲۰:۵۷
کد خبر: 306885

فرمانده انتظامی مهاباد گفت: با تلاش ماموران این نیرو دو محموله بزرگ دارو شامل انواع قرص و آمپول های غیرمجاز خارجی و قاچاق طی دو عملیات جداگانه در این شهرستان کشف شد.

دو محموله بزرگ داروی قاچاق در مهاباد کشف شد

سرهنگ فتاح بابانژاد روز چهارشنبه در گفت و گو با ایرنا افزود: ماموران نیروی انتظامی در نخستین عملیات یک محموله داروی خارجی شامل 130 هزار عدد آمپول ویتامین و سه هزار و 800 ورق انواع قرص غیرمجاز و قاچاق را که در یک محل دپو شده بود، کشف کردند.
وی اضافه کرد: این محموله که شامل 60 کارتن بود، به منظور حمل به مکان دیگر یا انجام معامله دپو شده بود که صاحبان آن قبل از رسیدن ماموران نیروی انتظامی از محل متواری شده بودند.
سرهنگ بابا نژاد گفت: با تشکیل پرونده، تحقیقات برای شناسایی صاحبان این محموله قاچاق در دستور کار نیروی انتظامی این شهرستان قرار دارد.
فرمانده انتظامی مهاباد همچنین گفت: در عملیات دیگری در این شهرستان محموله ای از انواع قرص های نیروزای خارجی و قاچاق که شامل بیش از 32 هزار عدد انواع قرص در یک مغازه و در یکی از محلات شهر مهاباد کشف شد.
سرهنگ بابانژاد افزود: در این زمینه سه نفر دستگیر و پس از تشکیل پرونده مقدماتی برای سیر مراحل قانونی تحویل مقام قضایی شدند. 
فرمانده انتظامی مهاباد اضافه کرد: این داروها، با توجه به ورود از مبادی غیرقانونی، عدم شرایط مناسب نگهداری و حمل نامناسب ، در صورت مصرف سلامت شهروندان را با خطراتی مواجه می کرد. 
به گزارش ایرنا، مهاباد یکی از محل های مهم گذر انواع کالاهای قاچاق از مناطق مرزی جنوب آذربایجان غربی و استان کردستان به دیگر شهرهای کشور به شمار می رود. 
سالانه دهها میلیارد ریال انواع کالای قاچاق در مبادی ورودی و خروجی این شهرستان کشف می شود. 

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.