۱۱ شهریور ۱۳۹۴ - ۲۲:۵۹
کد خبر: 306919
اخبار ويژه / مشروب بفروشید، ولی نخورید!

پهپادهای آمریکا برای شکار داعش

عصرایران: مقامهای آمریکایی اعلام کردند که سازمان اطلاعات و امنیت آمریکا «سیا» و فرماندهی مشترک عملیات ویژه آمریکا برای تعقیب سران گروه مسلح داعش از هواپیماهای بدون سرنشین (پهپاد) استفاده می‌کند.  به گفته مسؤولان آمریکایی، سازمان سیا و فرماندهی مشترک عملیات ویژه در حملات اخیر سرکردگان داعش در سوریه را هدف قرار داده است.

 

ماجرای هدیه مونیز به صالحی

خبرآنلاین: علی اکبر صالحی، رئیس سازمان انرژی اتمی، درباره داستان تولد نوه اش و هدیه ارنست مونیز، وزیر انرژی آمریکا به او گفت: «ماجرا از این قرار بود که گویا یکی از خبرنگاران در تهران با خانواده ما تماس می‌گیرد و خبر تولد نوه من را جویا می‌شود و اسمش را هم می‌پرسد.

بعد از آن خبر رسانه‌ای شد و من خودم هم از انتشار آن در رسانه‌ها متعجب شدم. بعد از انتشار آن خبر، آقای مونیز در یکی از جلسات دوجانبه عروسکی با آرم دانشگاه ‌ام آی تی به عنوان هدیه تولد نوه‌ام به من داد و گفت که باید هر دو کمک کنیم که او هم مانند پدربزرگش در ‌ام‌ای تی تحصیل کند».

 

انتقاد نماینده کویتی از اتهام به ایران

فارس: عبدالحمید دشتی، نماینده شیعه پارلمان کویت در پاسخ به این ادعا که ۲۴ تن از افراد بازداشت شده در این کشور، با ایران و حزب‌ا... ارتباط داشته‌اند، اعلام کرد که این جلسات بعدی دادگاه است که درست یا غلط بودن این ادعای کینه‌توزان را مشخص می‌کند.

 

برای خرید سوخو به مسکو نرفته بودم

عصرایران: سورنا ستاری، معاون علمی و فناوری رئیس جمهور گفت: هدف از سفر اخیرم به مسکو، تبادل نظر در ارتباط با ارتقای سطح همکاری‌ها در عرصه فناوری بود و با مأموریت خرید هواپیمای سوخو به روسیه سفر نکردم.

 

ادعای مفتی سعودی

باشگاه خبرنگاران: مفتی کل عربستان سعودی در واکنش به فیلم محمد رسول‌ا... (ص) ساخته مجید مجیدی، مدعی شد که این فیلم ایرانی تحریف
 اسلام است!

 

ارتباط غیرعلنی با استکبار جهانی

ایرنا: آیت‌ا... مصباح یزدی،عضو مجلس خبرگان رهبری در جمع فرماندهان ارشد پلیسهای تخصصی استانهای کشور، با بیان اینکه سیر نزولی در معنویات، زنگ خطر را در خصوص آینده به صدا در آورده است، گفت: اگر قرار باشد چنین روندی ادامه داشته باشد و پای استکبار به صورت علنی به کشور باز شود ـ که البته هم اکنون نیز برخی گروه‌ها به صورت غیرعلنی با استکبار در ارتباط هستند ـ چیزی از انقلاب باقی نخواهد ماند.

 

توضیح معاون هاموند درباره بازگشایی سفارت

فارس: توبایاس الوود، معاون وزیر خارجه انگلیس در امور خاورمیانه و شمال آفریقا اعلام کرد: بازگشایی سفارت این کشور در ایران به معنای تغییر سیاست لندن در قبال اعراب حاشیه خلیج فارس و حمایت نکردن از آنها نیست.

 

نامه ایرانیان خارج نشین به کنگره 

مهر: یک رسانه غربی از نامه تعدادی از ایرانیان حاضر در خارج از کشور به کنگره آمریکا و درخواست آنها از قانونگذاران ایالات‌متحده برای حمایت از «برجام» خبر داد. این نامه توسط بیش از ۷۰ نفر امضا شده است.

 

مشروب بفروشید، ولی نخورید!

العالم: علی جمعه، مفتی سابق مصر در فتوایی عجیب ادعا کرد که خرید و فروش شراب برای مسلمان منعی ندارد، اما خوردن آن ممنوع است!

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.