قدس آنلاین: مدير كل آموزش فني و حرفه اي استان اصفهان به همراه معاونين و مدير حراست اداره كل با دكتر فولادگر رئيس كميسيون ويژه حمايت از توليد ملي مجلس و نماينده مردم اصفهان در مجلس شوراي اسلامي ديدار كردند.

آموزش هاي فني و حرفه اي نياز اساسي كشور است

به گزارش قدس آنلاین از اصفهان، در این دیدار نماينده مردم اصفهان در مجلس شوراي اسلامي با بيان اينكه آموزش هاي فني و حرفه اي نياز اساسي كشور است ، گفت: توانمندسازي جوانان به ويژه فارغ التحصيلان دانشگاهي براي رفع نياز صنايع به نيروي كار ضرورت دارد.

حمیدرضا فولادگر افزود: مشاركت صنعت در امر آموزش هاي مهارتي فني و حرفه اي باعث رونق و پويايي هرچه بيشتر بازار كار خواهد شد.

ابوطالب جلالي نیز در ادامه اين ديدار ضمن ارائه گزارشي از فعاليت هاي اداره كل آموزش فني و حرفه اي استان، در زمينه تدوين سند مهارت و نيازسنجي آموزش روستايي در راستاي اجراي آموزش هاي مهارتي بر اساس نياز بازار كار، ‌تجهيز و راه اندازي كارگاه هاي آموزشي انرژي خورشيدي، مميزي انرژي، آكواترونيك (مديريت منابع آب و فاضلاب)، بيوتكنولوژي و نانوتكنولوژي در راستاي فناوري هاي راهبردي و نوين با همكاري دستگاه ها و بخش هاي غيردولتي مطالبي را عنوان نمود.

مدير كل آموزش فني و حرفه اي استان اصفهان افزود: با توجه به محدوديت منابع آب و انرژي در استان، توانمندسازي كارجويان و شاغلين اين حوزه ها از اهميت خاصي برخوردار است.

 

 

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.