قدس آنلاین - ایلام: رئیس پلیس راهور ایلام گفت: در ساعت ۶ و ۴۵ دقیقه صبح امروز یکدستگاه کامیون بنز با بار پروفیل در خیابان شهدای ایلام به علت عدم کنترل با ۲ خودروی دیگر تصادف کرد.

خواب آلودگی راننده کامیون علت تصادف میدان شهدای ایلام

به گزارش قدس آنلاین از ایلام، نوراله خادم در گفتگوی اختصاصی با خبرنگار ما با بیان اینکه خواب آلودگی راننده کامیون بنز و عدم توانایی در کنترل وسیله نقلیه منجر به حادثه گردید، اظهار داشت: این کامیون که بار آن حاوی پروفیل بوده پس از ورود به داخل شهر بعلت عدم کنترل ابتدا با یک دستگاه پژو پارس پارک شده در خیابان برخورد کرده و پس از آن با پراید عبوری تصادف می کند.

وی با اشاره به اینکه راننده 35 ساله پراید بعلت شدت حادثه در دم جان خود را از دست داد، افزود: بار پروفیل کامیون جهت استفاده یکی از مجتمع های داخل شهر آورده شده که متأسفانه منجر به وقوع این حادثه ناگوار گردید.

رئیس پلیس راهور ایلام تکمیل پروژه کمربندی شمالی شهر ایلام را ضروری دانست و خاطرنشان ساخت: در صورتی که کمربندی ایلام به بهره برداری برسد و وسایل نقلیه سنگین و کامیون های حامل بار از کمربندی شهر ایلام عبور کنند، دیگر شاهد وقوع این حوادث تلخ و ناگوار نخواهیم بود.

نوراله خادم با ابراز تأسف از وقوع این چنین حوادثی، یادآور شد: طبق قانون وسایل نقلیه سنگین و باری تنها می توانند از ساعت 24 تا 6 صبح حق تردد در داخل شهر و تخلیه بار دارند. 

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • بی برنامگی IR ۰۸:۳۹ - ۱۳۹۴/۰۶/۱۳
    1 0
    یه نفر از بین رفت بخاطر سهل انگاری مسئولین دیگه این کمربندی ایلام کی بهره برداری میشه آیا این فاجعه ها کافی نیست ؟