قدس آنلاین- تبریز: جانشین سپاه عاشورا گفت: انقلاب اسلامی همواره در مسیر استکبار ستیزی و نفی سلطه بیگانگان و ترویج ارزش‌های اسلامی حرکت می‌کند.

مبارزه با ظلم و استبداد و استکبار، فلسفه وجودی انقلاب اسلامی است

به گزارش قدس آنلاین از تبریز، علی قادری در کارگاه آموزشی تخصصی روابط عمومی‌های نواحی سپاه عاشورا در مراغه اظهار داشت: انقلاب اسلامی همواره در مسیر استکبارستیزی و نفی سلطه بیگانگان و ترویج ارزش‌های اسلامی حرکت می‌کند.

وی گفت: دشمن برای ضربه زدن به ارزش‌های اسلامی و انقلاب اسلامی درصدد تطهیر طاغوت و استکبار و نیز تحریف ارزش‌های اعتقادی و دینی در بین جوانان و نسل‌های آینده برآمده است.

جانشین سپاه عاشورا گفت: پروژه تطهیر استکبار و استبداد و نیز تحریف ارزش‌های اسلامی و اعتقادی، توطئه‌ای خطرناک از سوی نظام سلطه در عصر حاضر بوده اما هوشیاری در برابر این نقشه‌های شوم دشمنان ضروری است.

قادری اضافه کرد: دشمن با هجمه‌های فرهنگی و بمباران‌های تبلیغاتی و با بهره‌گیری از ابزارهای رسانه‌ای، به دنبال ایجاد تزلزل در اعتقادات دینی جوانان است.

وی خاطرنشان کرد: روابط عمومی در سازمان‌ها به عنوان پل مهم ارتباطی بین دستگاه‌ها و مردم نقش مهمی در فرهنگ‌سازی و مقابله با تهدیدات نرم دشمنان دارند.

قادری تصریح کرد: استحکام و به روز بودن از جمله لازمه‌های مهم در روابط عمومی‌ها به عنوان شاهراه اطلاع رسانی در نهادها به شمار می‌روند.

وی افزود: وجود روحیه پاسداری و ولایتمداری در بین مسئولان روابط عمومی‌های بسیج و سپاه وجود داشته و باید تقویت شود.

مسئول روابط عمومی سپاه عاشورا در آیین افتتاحیه این کارگاه آموزشی گفت: روحیه معنوی و اخلاص و اراده موتور محرکه و از ویژگی‌های بارز سپاه و بسیج در جامعه است.

سرهنگ پاسدار علی اصغری افزود: سپاه و بسیج به عنوان نهاد مقدس، همواره سرشار از اخلاص، اراده پولادین و معنویت‌گرایی بوده و همواره در صحنه‌های خطیر، نقش موثر و تاثیرگذار خود را نشان داده است.

وی اظهار کرد: سپاه سازمانی است که همواره مطیع و گوش به فرمان ولایت و رهبر معظم انقلاب حضرت امام خامنه‌ای (مدظله العالی) داشته و از ارزش‌های اسلامی و انقلابی پاسداری می‌کند.

اصغری خاطرنشان کرد: نقش موثر سپاه در جامعه موجب شده که دشمنان قسم خورده اسلام و انقلاب آن را مورد آماج هجمه‌های تبلیغاتی خود قرار دهند.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.