مدیرعامل شرکت پست گفت: خدمات نوین و سرویس‌های جدید شرکت پست جمهوری‌ ۱۷ مهرماه امسال همزمان با روز جهانی پست رونمایی می‌شود.

۱۷ مهرماه؛ رونمایی از خدمات نوین و سرویس‌های جدید شرکت پُست

به گزارش قدس آنلاین و به نقل از خبرگزاری تسنیم، حسین مهری امروز در مراسم افتتاح 10 طرح عمرانی اداره کل پست استان فارس اظهار داشت: در این راستا حدود 45 میلیون رکورد مکانی شناسایی و ثبت شده که از این تعداد 9 میلیون رکورد مربوط به روستاها و 36 میلیون رکورد نیز مربوط به شهرها است.

وی افزود: براساس این طرح تاکنون اطلاعات مکانی 60 درصد اماکن شهری و 65 در‌صد اماکن روستایی در کشور به‌روز شده است.

مدیرعامل شرکت پست ‌با بیان اینکه این طرح تا پایان امسال پایان می‌یابد گفت: مشاوره این طرح را که در نهایت به هوشمندسازی اطلاعات مکانی افراد ختم می‌شود، کارشناسانی از کشور ایتالیا برعهده دارند.

مهری از استانداران سراسر کشور خواست علاوه بر همکاری با ادارات‌کل پست در استان‌های کشور نامگذاری معابر بی‌نام را در اولویت برنامه قرار داده و معابری که دونام دارند، ساماندهی کنند تا هویت مکانی‌ها یکپارچه باشد.

رئیس هیئت مدیره شرکت پست ‌با اشاره به اینکه افزایش خدمات نوین پستی در اولویت برنامه‌های این اداره کل قرار گرفته است افزود: در حال حاضر درآمدهای شبکه پست 69 درصد افزایش یافته است.

وی با بیان اینکه 9 سرویس و 132 خدمت توسط شرکت پست ارائه می‌شود، بیان کرد: در حجم مرسولات نیز 32 درصد حجم مرسولات افزایش یافته و این شرکت با بیش از 3 هزار سازمان قرار داد منعقد کرده است.

مهری به ایجاد دفاتر پیشخوان اشاره کرد و گفت: راه‌اندازی این دفاتر تاثیر بسزایی در انجام امور مردم داشته و یک سامان‌بخشی مناسب در انجام برخی اموراداری به‌وجود آورده است.

وی گفت: خدمات نوین و سرویس‌های جدید شرکت پست جمهوری‌ 17 مهرماه امسال همزمان با روز جهانی پست رونمایی می‌شود.

مدیرعامل شرکت پست‌ با اشاره به فعالیت‌های ‌پست استان فارس بیان کرد: این استان در چند سال گذشته جزء استان‌هایی بود که بیشترین زیان را می‌داد اما امسال برای نخستین‌بار در پنج ماهه نخست امسال عملکرد آن مثبت است.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.