قدس آنلاین- تبریز:اعضای شورای اسلامی شهر مراغه اعلام کردند همچنان پیگیر تخلفات در شهرداری مراغه هستند.

گلایه از نبود نظارت بر امور مالی و طرح‌های عمرانی مراغه
 

به گزارش قدس آنلاین از تبریز، بهمن حسین‌نژاد اظهار کرد: برخورد نامناسب با ارباب رجوع و تکریم نکردن مردم اصلی‌ترین جای انتقاد دارد و خواسته اعضای شورا این است که شهرداری برای رسیدگی به مشکلات مردم و خواسته‌های آنان اقدام کند.

وی، نبود نظارت بر امور مالی و طرح‌های عمرانی را از دیگر مشکلات در شهرداری مراغه بیان کرد و افزود: اختلاس 3 میلیاردی در شهرداری از نبود نظارت دقیق اتفاق افتاده است.

نایب رئیس شورای اسلامی شهر مراغه عدم راه‌اندازی کارخانه کمپوست را از کم کاری‌های دیگر شهرداری بیان کرد و افزود: با گذشت هشت سال کارخانه کمپوست نیمه تمام و خط تولید آن خاک می‌خورد.

این عضو شورای شهر مراغه، بازار خشکبار، فرهنگسرای پهرآباد و چند پروژه دیگر را از طرح‌های نیمه‌تمام رها شده بیان کرد.

حسین‌نژاد، خواستار افزایش اختیارات شهرداران مناطق و واگذاری بیشتر امور به شهرداران مناطق سه‌گانه مراغه شد.

وی در ادامه سخنان خود بی‌توجهی به مناطق محروم را از دیگر خواسته‌های اعضا از شهرداری بیان کرد.

عضو دیگر شورای شهر مراغه نیز پایین بودن کیفت طرح‌های عمرانی را از مشکلات مهم در این اداره بیان کرد و افزود: شهر مراغه در "صوفی‌چای" خلاصه نشده و لازم در دیگر محلات شهر به ویژه محلات محروم کارهای عمرانی انجام شود.

فریبا ولی‌پوراقدم افزود: دستگاه‌های کارخانه آسفالتی که سال گذشته از سوی شهرداری در مراغه راه‌اندازی شده از میاندوآب خریداری شده که یک تکنولوژی قدیمی بوده و این خط تولید 15 سال پیش طراحی شده است.

وی افزود: اعتبار ما از رای مردم است و تا زمانی که در شورا هستیم از حقوق مردم دفاع خواهیم کرد.

همچنین دیگر عضو شورای شهر مراغه نبود نظارت دقیق برمزایده‌ها و مناقصه‌ها را از دیگر مشکلات در شهرداری مراغه بیان کرد.

محمد اکرمی افزود: بیشتر پیمانکاران شهرداری مراغه از پیش تعیین شده بودند و در انتخاب پیمانکاران جای شبه وجود دارد و در شهرداری مراغه اجرای سریع برخی طرح‌ها کیفیت را پایین آورده است.

اکرمی با بیان اینکه بیشتر استخدام‌ها و به کارگیری افراد در شهرداری بدون مجوز شورا بوده، اظهار کرد: از سال 86 تاکنون 152 نفر در شهرداری مراغه به کارگیری شده‌اند که دو نفر مجوز استانداری دارند و 50 نفر نیز با مجوز جذب شده‌اند که در این میان 100 نفر بدون مجوز استخدام شده‌اند.

وی در ادامه از مردم خواست عملکرد مالی، عمرانی و برخورد با ارباب رجوع شهرداری را بررسی و خود قضاوت کنند.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.