قدس آنلاین- تبریز: نماینده مردم بناب در مجلس گفت: مسئولان در نحوه هزینه کرد اعتبار ۲ هزار و ۱۰۰ میلیارد تومانی احیای دریاچه ارومیه شفاف‌سازی کنند.

مسئولان در نحوه هزینه کرد اعتبار ۲۱۰۰ میلیارد تومانی احیای دریاچه ارومیه شفاف‌سازی کنند

به گزارش قدس آنلاین از تبریز،  حجت‌الاسلام محمد باقری‌بنابی عصر امروز در همایش احیای دریاچه ارومیه و اصلاح الگوی کشت که با حضور رحیم میدانی معاون وزیر نیرو در امور آب و آبفا برگزار شد، با اشاره به مشکلات دریاچه ارومیه اظهار داشت: مشکل ما در کشور این است که در انجام کارها به صورت علمی جلو نرفتیم و هرکس زورش بیشتر بوده حرفش به عنوان قانون تلقی شده است.

وی افزود: بنده با این دولت و یا دولت‌های قبلی کاری ندارم، ولی باید اذعان کرد که در کشور کارها به صورت علمی پیش نرفته است.

باقری‌بنابی با بیان اینکه نباید کاری که می‌کنیم صرفاً برای جمع‌آوری چند رأی باشد؛ گفت: ضربه‌هایی که کشور در 37 سال گذشته از اجرای مسائل غیرکارشناسی خورده است، باید از آنها پرهیز کرده و آنها را تکرار نکنیم.

عضو کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی با تأکید بر ضرورت حذف چاپلوسی و دورویی در کشور اظهار داشت: تقویت این نوع کارها باعث برچیده شدن خیر و برکت از جامعه می‌شود.

باقری‌بنابی تأکید کرد: در خصوص مسائل اخلاقی باید بین مردم و مسئولان فرهنگ‌سازی انجام گیرد.

وی با اشاره به تخصیص دو هزار و 100 میلیارد تومان اعتبار در سال‌جاری برای احیای دریاچه ارومیه خواستار شفاف‌سازی نحوه هزینه کرد مسئولان امر در خصوص اعتبار تخصیص یافته شد.

این نماینده مجلس شورای اسلامی با اشاره به لزوم انجام و اجرای کارهای کارشناسی شده در مورد احیای دریاچه ارومیه تصریح کرد: امیدوارم بعد از گذشت 10 سال دیگر نگوییم این کاش این کار را می‌کردیم و یا آن کار را نمی‌کردیم.

باقری‌بنابی به کاهش سفره‌های زیرزمینی آب و لزوم استفاده بهینه و مدیریت آب موجود اشاره و اظهار داشت: امیدواریم دولت تدبیر و امید گام‌های لازم را برای مدیریت آب بردارد.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.