رئیس انجمن هنرهای نمایشی خراسان رضوی‌گفت: جشنواره تئاتر استانی خراسان‌رضوی ۱۳ تا ۱۷ مهرماه برگزار می‌شود.

جشنواره تئاتر استانی خراسان‌رضوی مهر ماه برگزار می‌شود‌

کیوان صباغ اظهار داشت: هم‌اکنون تئاترهای منتخب جشنواره استانی در سالن‌های بهار، عروسکی، تماشاخانه انوشیروان ارجمند برای علاقمندان به هنر تئاتر در حال  اجرا است.

صباغ زمان برگزاری جشنواره تئاتر استانی را 13 تا 17 مهر ماه اعلام کرد و افزود: در جشنواره تئاتر استانی 9 کار در بخش مسابقه، یک کار در بخش دفاع مقدس، 8 کار در بخش تجربه‌ها  به‌رقابت با یکدیگر می‌پردازند که در بخش تجربه‌ها  چهار کار  تجربه اول است.

وی با بیان اینکه در حال حاضر نمایش‌های  "عطر تقلبی"، "تب سرد روی پیشانی داغ" از جمله تئاترهای متخب در جشنواره تئاتر استانی است در حال حاضر اجرا عمومی دارد،گفت: همچنین  نمایش "خودت را" در سالن شمایل در حال اجرا است.

رئیس انجمن هنرهای نمایشی خراسان رضوی خاطر‌نشان‌کرد از ابتدای مهر ماه نیز نمایش "نیامده" به کارگردانی حسین اکبرپور و "شرم و دغدغه" به نویسندگی و کارگردانی جواد اشکذری از دیگر آثار جشنواره تئاتر استانی است که برای علاقمندان به هنر تئاتر به روی صحنه می‌رود.

صباغ تصریح کرد: پس از تئاتر "یک ساعت آرامش" که در حال حاضر در سالن بهار در حال اجرا است نمایش "عروس دریایی" به کارگردانی ستایش رجایی نیا در این سالن به روی صحنه می‌رود.

وی در ارتباط با اجرای تئاتر با حضور چهره‌های ملی در مشهد گفت: در این زمینه پیشنهادات بسیاری وجود دارد که باید به‌صورت گزیده‌ای در این رابطه عمل شود چراکه باید این نمایش‌ها زمانی در مشهد به روی صحنه رود که تاثیرگذار باشد.

 رئیس انجمن هنرهای نمایشی با اشاره به‌ اینکه متولی برگزاری تئاترهای خیابانی سازمان فرهنگی تفریحی شهرداری است، عنوان‌کرد: در رابطه با برگزاری تئاترهای خیابانی و میدانی حرکت‌های خوبی از سوی سازمان فرهنگی تفریحی شهرداری انجام شده و این حرکت نیز ادامه دارد به گونه‌ای که قرار است در زمان برگزاری جشنواره تئاتر استانی یک نمایش خیابانی نیز اجرا شود.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.