۱۳ شهریور ۱۳۹۴ - ۱۱:۳۱
کد خبر: 307169

كارلوس كي روش درحالي كه موفق شد با تيم ملي ايران از برد پرگل ديگري را به دست آورد درنشست خبري پس ازبازي با اين تيم اعلام كرد همچنان آماده رفتن است...

كي روش: آماده رفتن ازتيم ملي هستم

به گزارش قدس آنلاين، کارلوس کی‌روش پس از پیروزی 6 بر صفر ایران مقابل گوام در نشست مطبوعاتی اظهار داشت: کلمات اولیه را اختصاص می‌دهم به تبریک گفتن به بازیکنان تیمم و به تک تک آنها به خاطر این کارشان که امروز انجام دادن تبریک می‌گویم.

وی ادامه داد: از هوادارانی که در ورزشگاه حاضر شدند هم تشکر می‌کنم فکر می‌کنم و مطمئن هستم هوادارانی که امروز آمدند افسوس نخواهند خورد زیرا فوتبال فوق‌العاده‌ای را شاهد بودند. به تیم گوام خسته نباشید می‌گویم تمرکز بالایی را از خود نشان دادند روز دشواری داشتند زیرا تیم ما می‌خواست با یک برد بازی را به اتمام برساند و با شور و اشتیاق توانستیم این کار را انجام دهیم.

سرمربی تیم ملی در پاسخ به سوال خبرنگار فارس مبنی بر اینکه تیم جوانی شده و چقدر به صعود به جام جهانی امیدوار شده گفت: اطمینان خاطر بالایی دارم که با برنامه‌ای که پیش رو داریم و اگر اجرایی شود و با حضور بازیکنان مستعد می‌توانیم عملکرد خوبی داشته باشیم. فقط زمان این است که از این برد لذت ببریم زیرا در 5 روز آینده با هند بازی داریم اولین برد ما بود که 4 امتیازی شدیم و تا جام جهانی مسیر طولانی خواهیم داشت. فکر می‌کنم سوال در مورد این نیست که سرمربی تیم ملی چه کاری می‌تواند بکند سوال اصلی این است که شما چه کاری می‌توانید انجام دهید.

وی تاکید کرد: وقتی از صحبت از شما می‌کنم منظورم از مسئولان است که افرادی که باید به توسعه فوتبال و به تحقق پیوستن به جام جهانی 2018 کمک کنند. با کمال احترام می‌گویم که سوال شما را درک می کنم و برای آن احترام قائل هستم. اما بار دیگر می‌گویم که مسئله کلیدی این است که سرمربی تیم ملی چه کاری می‌تواند بکند و مسئله اصلی این است که شما چه کاری می‌توانید کنید. بار دیگر بیایید و از بازی امروز لذت ببرید کلمات خاصی را باید برای بازیکنان با تجربه امروز استفاده کنیم که از جوانان حمایت کردند خسرو حیدری،آندو تیموریان،پژمان منتظری، سیدجلال حسینی، امید ابراهیمی که کار فوق‌العاده‌ای را در راستای کمک به جوانان کردند در نتیجه به راهمان ادامه دهیم و بهترین تلاش خود را برای نتیجه گرفتن انجام دهیم.

کی‌روش در مورد حضور هواداران برای تماشای بازی تیم ملی گفت: فکر نمی‌کنم صحبت آشتی هواداران صحبت درستی باشد زیرا همیشه احساس خوبی بین تیم ملی و هواداران جاری بوده است. فقط دلیل این می‌تواند این باشد که بازی قبلی ما چند ماه پیش بود و فاصله‌ای بود که هواداران دلشان برای تیم ملی تنگ شده بود. بار دیگر می‌گویم بیاید از این بازی لذت ببریم. فکر می‌کنم یک بار برای همیشه می‌گویم که نباید از من بپرسید که چه کاری برای تیم ملی می‌توانم انجام دهم باید از خودتان بپرسید. فکر مکی‌کنم در 3-4 سال گذشته از زمانی که مسئولیت را از من خواسته‌اند دستانمان را بالا برده‌ایم. تجار بسیار موفقی در ایران و خارج از ایران حضور دارند افراد بسیار ثروتمند و غنی که مطمئنا می‌توانند حمایت‌های قوی از تیم ملی انجام دهند از من نپرسید و از آنها بپرسید ما با این شرایط رو به جلو حرکت می کنیم و اما آیا می‌توانیم پیشرفت کنیم؟ صد در صد می توانیم تا زمانی که حمایت شویم این کار انجام خواهد شد.

سرمربی تیم ملی ایران در خصوص اینکه مقابل هند بازی سختی داریم تاکید کرد: تمام بازی‌ها تا زمانی که بتوانیم در زمین  خود را اثبات کنیم بازی‌های دشواری هستند و این قانون بازی فوتبال است. با شرایطی که در هند وجود دارد تمام تیم‌ها باید به این کشور بروند. این شرایط برای همه تیم‌ها است و باید بهتر و بهتر شویم و در زمین بازی خوبی انجام دهیم و زهر آخر را با یک احساس اضطرار در زمین ابراز کنیم. فکر می‌کنیم با این بازیکنان تیم ملی در حال تجدید قوا است.

وی افزود: تمام بازیکنان در باشگاه هایشان بازی می کنند و پتانسیل بالایی دارند اما من هم احتیاج دارم که با آنها کار کنم اینها نیز احتیاج به تجربه دارند. در مرحله دوم که باید مقابل تیم های بزرگی چون استرالیا ژاپن کره بازی کنیم تنها همین امسال را داریم تمام گزینه ها در دستان شماست و هم اکنون باید تصمیم گیری صورت بگیرد. متوجه خواهیم شد که جام جهانی بزرگترین رویداد ورزشی است با احترامی که برای رشته های دیگر قائل هستم این مطلب را می‌گویم. تقریبا 240 کشور سعی می کنند در جام جهانی حضور داشته باشند اما تنها 32 کشور این افتخار را دارند که در آنجا حضور داشته باشند. اگر فکر می کنید صعود به جام جهانی قدم زدن در شهر بازی بزرگ است این گونه نیست. 3 مطلب است که هیچ گاه نمی توان از دست داد و آنها را بازگرداند اول زمان، دوم کلامی که نمی توان پس گرفت و سومی که از همه مهتر است سلامتی است.

کی‌روش خاطرنشان کرد: می‌دانم برخی از این حرفهایم ناراحت می شوند ما 2 سال با بختیار رحمانی کار کردیم و آخر از دست دادیم تا چند ماه دیگر امکان از دست دادن آزمون و ترابی هم است اما باید در نظر بگیریم جام جهانی فردا است. آمادگی ندارم اینجا فعالیت کنم و اعتبارم را برای هیچ هزینه کنم. عاشق بازیکنان و هواداران هستم و فقط توقع کمی احترام دارم. کاری تیمی باید انجام دهیم و دستانمان را به هم دهیم که شاهد تیم ملی درجام جهانی باشیم. فکر می کنم مهم‌ترین هدفمان ما این است که بار دیگر شاهد حضور در جام جهانی باشیم. یک بار برای همیشه این را می‌گویم که اگر شما در حال حاضر فکر می‌کنید حضور من مشکل فوتبال ایران است بنده آمادگی رفتن دارم. همین و بس!

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 3
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • اشنا IR ۱۲:۴۶ - ۱۳۹۴/۰۶/۱۳
    3 20
    ولش کنیدبرودجنس بنجوله کسی ................
  • احسان IR ۰۸:۵۳ - ۱۳۹۴/۰۶/۱۴
    0 2
    بزاربره گمشه .تا یه تیم رو میبره این بازی ها رو در میاره .
  • ghassem IR ۰۹:۱۱ - ۱۳۹۴/۰۶/۱۴
    2 0
    این دوست عزیز معلومه فوتبالی نیست واحساسی برخورد میکنه کجای دنیا یه مربی سطح بالارو چند سال باهاش کار میکنن درست زمانیکه نتیجه گرفته وجوانگرایی کرده وداره نسل بعدی تیم ملی رو می سازه ولش میکنن بره بجای این حرفها امکانات بهش بدیدوازش حمایت کنید تا تیم ملی قوی داشته باشیم