جانشین نماینده تام‌الاختیار وزیر نیرو در مسکن مهر با بیان اینکه مصوبه اخیر دولت مبنی بر پرداخت ۵۰۰ میلیارد تومان به وزارت نیرو برای تامین خدمات زیربنایی مسکن مهر تمدید مصوبه پارسال است، گفت: هنوز یک ریال هم برای تامین خدمات زیربنایی مسکن مهر به وزارت نیرو پرداخت نشده است.

یک ریال هم برای تامین خدمات زیربنایی مسکن مهر به وزارت نیرو پرداخت نشد
به گزارش قدس آنلاین، عبدالله سرتیپ زاده  در گفت‌وگو با خبرنگار اقتصادی خبرگزاری فارس در پاسخ به این سوال که ظاهراً دولت به تازگی مصوب کرده که برای تأمین آب و برق واحدهای مسکن مهر 500 میلیارد تومان اعتبار به وزارت نیرو داده است، گفت: مصوبه جدید هیأت وزیران مربوط به مصوبه پارسال است و علیرغم این مصوبه، موفق نشدیم اعتباری را جذب کنیم، بنابراین امسال موفق شدیم این مصوبه را تمدید کنیم.

وی ادامه داد: هنوز یک ریال اعتبار هم برای تأمین خدمات زیربنایی اختصاص نیافته است.

*تعداد قابل توجهی از واحدهای مسکن مهر در کل کشور معطل تأمین خدمات زیربنایی برای تحویل هستند

وی در پاسخ به این سوال که مدیرکل راه و شهرسازی استان تهران اعلام کرده‌است که به دلیل نبود آب و برق 11 هزار مسکن مهر در پردیس در هفته دولت واگذار نشد، گفت: اطلاع دقیقی از تعداد عدم واگذاری مسکن مهر به دلیل نبود آب و برق ندارم، اما به هر حال در مجموع تعداد قابل توجهی از واحدهای مسکن مهر در کل کشور معطل تأمین خدمات زیربنایی برای تحویل هستند.

سرتیپ‌زاده در پاسخ به این سوال که مدیرعامل شهر جدید پردیس اعلام کرده‌ که شرکت عمران به تنهایی برای تأمین خدمات زیربنایی وارد میدان شده است، گفت: در پردیس یک قسمت عمده‌ای از شبکه‌گذاری را شرکت عمران شهر جدید پردیس انجام می‌دهد و وزارت نیرو بخشی از شبکه گذاری (آب و برق) فازهای 9 و 5 پردیس را انجام می‌دهد.

جانشین نماینده تام‌الاختیار وزیر نیرو در مسکن مهر در پاسخ به این سوال که پس با گذشت یک سال هنوز یک ریال اعتبار هم بابت تامین خدمات زیربنایی واحدهای مسکن اختصاص پیدا نکرده است، گفت: امسال هنوز یک ریال هم برای تامین خدمات زیربنایی مسکن مهر به وزارت نیرو پرداخت نشده است.

*زمان تأمین اعتبار طولانی شود، زمان افتتاح و اتمام پروژه مسکن مهر نیز به عقب خواهد افتاد

سرتیپ‌زاده ادامه داد: برای اتمام پروژه‌های مسکن مهر نیاز به اعتبار است و اگر در یک سال پرداخت شود، این ظرفیت وجود دارد که بتوان در طول یک سال پرونده و نسخه مسکن مهر را پیچید، بنابراین هرچقدر زمان تأمین اعتبار طولانی شود، زمان افتتاح و اتمام پروژه مسکن مهر نیز به عقب خواهد افتاد.

وی ادامه داد: اینکه مدام گفته می‌شود مسکن مهر در سال 95 و یا 96 به پایان می‌رسد، منوط به تامین و پرداخت اعتبارات است.

 

        

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.