۱۳ شهریور ۱۳۹۴ - ۱۱:۵۷
کد خبر: 307178
واكنش قنبرپور به دلايل غيبتش درتمرين پرسپوليس

به گزارش قدس آنلاين، مصطفی قنبرپور در خصوص غیبتش در تمرینات چند روز اخیر پرسپولیس و حاشیه‌هایی که در این باره به وجود آمده است، گفت: همانطور که می‌دانید من در تمرین عصر چهارشنبه و عصر پنج‌شنبه شرکت کردم و در تمرینات حضور فیزیکی دارم اگر هم در تمرینی حاضر نشدم شک نکنید با هماهنگی برانکو در تمرین شرکت نکردم.

وی ادامه داد: سه چهار جلسه در تمرینات نبودم و آن هم برای پیگیری کارهای باشگاه بود تا بتوانیم مشکلات را مرتفع کنیم. به هر حال در تمرینات صبح‌های پرسپولیس چون بیشتر کارهای بدنی و بدنسازی انجام می‌شود الزامی به حضور من احساس نمی‌شد اما اگر هم در تمرینی شرکت نکردم شک نکنید برانکو در جریان همه چیز بوده است.

مربی تیم فوتبال پرسپولیس خاطرنشان کرد: هدف همه ما باید سربلندی پرسپولیس باشد و همه باید به وظایف‌مان عمل کنیم تا تیم بتواند به آرامش نسبی برسد. باید پرسپولیس به شرایطی برسد که هواداران دوست دارند و ما هم دوست داریم که تیم بتواند در بالای جدول باشد.

قنبرپور در پایان خاطرنشان کرد: می‌توانیم هم در جام حذفی و هم در لیگ برتر بهترین نتایج را کسب کنیم که این مسئله مستلزم احترام و اعتماد به یکدیگر است و امیدوارم در هر بخشی که فعالیت می‌کنیم این مسئله رعایت شود تا بتوانیم تیم موفقی داشته باشیم.

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.