۱۳ شهریور ۱۳۹۴ - ۱۳:۰۴
کد خبر: 307190
جنجال تازه كراردراستقلال

به گزارش قدس آنلاين، سرپرست باشگاه استقلال می‌گوید جاسم کرار به دلیل بی انضباطی‌هایش به کمیته‌ انضباطی این باشگاه دعوت شده است.

منصور پورحیدری با تایید این خبر که جاسم کرار به کمیته‌ انضباطی باشگاه استقلال معرفی شده است ، اظها‌ر کرد: جاسم کرار شب گذشته اردوی استقلالی‌ها را بدون اجازه کادرفنی ترک کرد و صبح امروز (جمعه) به اردوی استقلالی‌ها اضافه شد. این مساله باعث ناراحتی شدید کادرفنی باشگاه استقلال شده است و بی انضباطی‌های کرار باعث شد او را به کمیته‌ انضباطی باشگاه استقلال معرفی کنیم و فعلا حق تمرین کردن ندارد.

وی افزود: جاسم کرار با رفتار‌هایش به هم تیمی‌ها و کادرفنی توهین کرده است و ما خیلی سعی کرده‌ایم در مدت اخیر او را تغییر دهیم، اما این بازیکن متاسفانه به بی انضباطی و رفتار غیر حر‌فه‌ای‌اش ادامه می‌دهد و به همین دلیل اعلام کرده‌ایم تا به کمیته‌ انضباطی استقلال برود تا در آنجا برای او تصمیم گیری شود.

جاسم کرار، هافبک عراقی باشگاه استقلال شب گذشته (پنجشنبه) اردوی استقلالی‌ها را ترک کرده و صبح امروز با حضور محل اردوی استقلالی‌ها با چند تن از اعضای کادرفنی استقلال درگیری لفظی پیدا کرده است.

این امر باعث شده تا او به کمیته‌ انضباطی باشگاه استقلال دعوت شود.

 

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.